Pagina's

dinsdag 12 januari 2010

En nog twee verjaardagskaartjes....



13 opmerkingen:

  1. Wat een super kaartjes Margot :D Doe je mee met de verjaardagslijst van het SA forum?? Zo'n kaart van jou op mijn verjaardag lijkt me wel wat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er top uit margot!

    enneh antwoord op de vraag scrap je nog wel eens moet ik toch nee antwoorden..... het komt er gewoon "even"( ahum) niet uit. maar wat niet is kan altijd nog weer komen, we zullen zien. leuk dat je ff langskwam op mijn blog!
    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hier het patroon van de baret waar je om vroeg!
    http://www.knitting-crochet.com/crochet/ber.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaartjes zijn het weer, die vlinder is leuk op het tweede kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi margot, wat leuk dat je weer een blog hebt, je bent en blijft namelijk 1 van mijn favo's...
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog....
    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaartjes heb je gemaakt

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Parabéns pelos seu trabalhos!!!!!!!!
    Feliz 2010!
    Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ah! superb cards, sweetheart!! you're on a roll!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie je blog voor het eerst en ben gelijk volger geworden. Wat heb jij een leuke stijl, super!
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...