Retro

Kaartjes van restjes en retro plaatjes...

Reacties

  1. Wat een leuke aparte kaarten heb je gemaakt Margot, toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes zo en apart .Maar ook een goed idee om zo je restjes op te maken.

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat zijn ze leuk zeg!! De kleurtjes en letters zijn ook helemaal retro. Toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog :) Jij heb ook een hele leuke scrapstijl! Ik zet je zo meteen in mijn leeslijst!

    Groetjes viv

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Margot ik heb je hele blog bekeken zo leuk vind ik wat je allemaal maakt! Je hebt een stijl die me echt aanspreekt. Laat je eens uitdagen en kom eens meedoen bij DCL. Dat zou top zijn!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, alles past goed bijelkaar, de papiertjes, plaatjes en de zigzagjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs leuke en originele kaartjes!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOO....ik houd wel van retro kaartjes. Ben helemaal fan van de onderste, mooi gedaan met het zig-zag stiksel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten