Girlpower!


Geboren!

Reacties

  1. Superkaartjes! Wat leuk weer, die steekjes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Girlpower in pink!! Heel leuk, de nietjes in de letters zijn weer top inspiratie :)
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaartjes en wat een leuk papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten !
    Dat roze/rode muziekpapier is mooiiii :)
    Jij kunt zo mooi ,zo simpel kaarten maken...ben er weleens een beetje jaloers op;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super eens geen schattige kaartjes, maar kaartjes met lef. Ik vindt ze heel erg orgineel voor een geboorte kaartje zou daar zelf dus nooit opkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartjes prachtig geworden Margot! Ze zijn echt super, leuk met het geborduurde randje en de nietjes! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke aparte kaartjes
    op deze manier heb ik nog nooit een geboortekaartje gemaakt maar ik ga je idee zeker onthouden
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hè een kaartje voor Hanneke`s dochter, of zijn er meer baby`s geboren die Nadé heten? Ik vind ze beide prachtig, meisjeskleurtjes maar toch stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt.
    Super hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. och wat een schattige kaartjes, daar zullen de ontvangers vast erg blij mee zijn :)

    Groetjes Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Margot, kan ik je mooi even bedanken voor je super gave kaart! Krijg er ook erg veel leuke reacties op!! ;-)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een superleuke kaarten maak je toch altijd ;-) tijd geleden dat ik op je blog ben geweest (oops), ik heb me meteen aangemeld als volger :-D

    groetjes Marsha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen