Blinde Scrap

Aan de hand van een omschrijving een lo maken, dat was een challenge op het SA-forum.
Erg leuk om te doen!!!

Dit is de omschrijving:
De layout is 30x30,1 foto van 10 x 15 (of 9x13), Effen achtergrondvel, In bovenhoek van LO een hoekornamentje plaatsen en deze met embellisch afwerken,In onderhoek geponst strookje dessinpapier, 3 verschillende stroken dessinpapier (1 langwerpig redelijk groot, 1 iets smaller en langer en 1 klein dun strookje), hier een compositie maken en links uit het midden plaatsen, de foto matten op een strook met ponsrand en op dessinpapier plaatsen, afwerken met veel tekstkaartjes, labels, tags en bijbehorende embellischments, rechts van foto journaling in stroken papier plaatsen, titel op grootste stuk dessinpapier plaatsen, foto vastzetten met fotoanker

Reacties

  1. Jouw layout is erg leuk geworden, ik heb ook meegedaan met deze blinde scrap, zal vanavond ook mijn uitwerking plaatsen. Leuk om te doen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gedaan zeg
    leuk ook om zo eens een lo te maken
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurencombi en al de stiksels!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan!! Helemaal mijn smaak!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supergaaf Margot... helemaal mijn ding, qua strakke! vind m echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee! en een leuke lay-out geworden. Mooi die kleuren

    groetjes, cluadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt! Dat bruin zo vind ik echt super stijlvol, heel erg mooi!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooi geworden, ik heb het topic toen wel gelezen maar ik maak nooit LO-tjes.
    Vooral de kleuren spreken me heel erg aan.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie layout.

    het idee voor de "blind scrap" is ook erg origineel .

    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige LO, erg leuke kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig layout
    heb je gemaakt

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie lo heb je gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi lootje Margot en idd je hebt gelijk ze lijken wel een beetje qua opzet op elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow super mooie lo toppie

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen