Guus - Life Is Good


Knallend, in oranje, zwart en wit!

Reacties

  1. Zo die is zeker knallend Margot! Hij knalt van mijn scherm af! Maar hij is wel supergaaf! Die kleuren zijn perfect gekozen bij de foto, de indeling is ook helemaal leuk! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig lootje !
    Ik blijf die letters met het stiksteekje leuk vinden,echt jouw ding:)
    Mooie kleuren heb je gebruikt bij de foto en ik vind de naam zo in de hoek erg mooi,met het vogeltje...heel toepasselijk;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht eerst even, Hè... ik had toch nog geen reactie achergelaten, maar het was natuurlijk een andere Marjan. :)

    Nu de mijne: ben er ook weg van, die kleurencombinatie is zo mooi bij de onwijs leuke foto!En verder ben ik dol op wit en strak, dus helemaal mijn stijl!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is superleuk
    mooie sterke kleuren en een heerlijk onderwerp

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat super mooi zeg,mooie kleuren en wat een mooie kat!!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurencombi!! Leuk dat er zelfs een vogeltje voorbij vliegt ;)

    Wat zou het toch heerlijk zijn om zo'n luierende kat te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke layout! De letters die je gebruikt hebt vind ik enig :) Mooie kleurencombi.

    groetjes vivian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super knallend!! Maar ook supermooi zo samen met die mooie foto!!

    Groetjes Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is geweldig margot.
    Prachtig met het oranje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer een prachtige layout gemaakt Margot.
    Was even hier aangekomen door de Blogtrain :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem zo mooi!
    Ik had hem al gezien maar nog niet op je blog, maar de trein stopte hier...

    groetjes Lucie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige lo mooie kleuren heb je gebruikt.

    Leuk geheel zo

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supergaaf Margot prachtig knallende kleuren bij die foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten