Valt Niet Mee.....

Dit is mijn lo naar aanleiding van de blinde scrap op het SA-forum.
Dit was de omschrijving:

- Neem een effen achtergrond

- een smalle strook dessinpapier over volle lengte links plakken maar deze strook wordt wel onderbroken.

- op het stukje van de onderbreking is een leuke stempel geplaatst afgewerkt met een embellischment

- aan rechterzijde een brede strook dessinpapier met daaronder een ponsrand uit laten steken.

- in midden van layout strookjes dwars waar dan weer verticaal de foto wordt opgeplakt. Onder de foto leuk envelopje uit laten steken.

- lange titel boven foto (mag verschillende lettertypes)

- embellischments zijn op de layout allemaal hetzelfde. Met 1 van deze embellisch wordt een accent gelegd op deel van de foto.


Doordat ik de stempel op z'n kop afdrukte werd links bij mij rechts en lijkt hij absoluut niet meer op het origineel :)

Dit is het origineel, een voor mij onbekende scrapster...:



Reacties

  1. nee die lijkt niet meer
    maar hij is wel gaaf geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave lo's zeg vindt die van thomas trein leuk gevonden met die ster.

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige lo heb je gemaakt zeg!!!! Heel moeilijk nav een beschrijving maar wel een echte uitdaging!!!
    Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave L/O's en ja,afstappen is erg lastig van een kameel,maar zo grappig!!!En je Thomas L/O is super!!Heel gaaf!!Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. NB: de thomas lo is niet van mij dames! dat was het voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jouw LO! Ik vond deze ronde van blinde scrap ook niet mee vallen:) en heb door tijdgebrek niet meegedaan. Als ik jouw LO dan weer zie krijg ik toch wel weer spijt. t is toch wel leuk om te doen. Ik vind al je stiksels erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij mag dan misschien niet meer lijken Margot hij is wel heel erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind je lo heel leuk geworden! leuke kleuren, past goed bij de foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen