Topsport.....

............haken met Zpagetti!

Reacties

  1. nou door die leuke tas die jij op je blog liet zien, ga ik volgende week dus ook een workshop volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die Zpaggeti-tassen, ik ben benieuwd hoe deze er uit gaat zien! Ik heb een blogaward aan je doorgegeven. Dus als je het leuk vind, kun je hem op mijn blog komen ophalen!

    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje zie ik daar verschijnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, ja ! da's hard werken ;) maar het resultaat telt !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het knap dat je het kan! Deze wordt vast ook weer heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor Margot ben benieuwd naar het eindresultaat en val je hier ook van af? Niet dat je dat nodig hebt hoor maar lijkt me wel wat beter dan de sportschool bezoeken, hi,hi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt echt een nieuwe verslaving he?! Leuk!!!! En wat een leuke lo's van de laatste tijd!!! Gefeliciteerd met al je prijzen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen