Die Ene Mooie Sticker....

Deze week geef ik mezelf iedere dag een uitdaging om te gebruiken op een kaart, dus aan het einde van de week heb ik 7 kaarten :)

Ik heb een haat-liefde verhouding met stickers, vellen vol heb ik er van, maar vaak vind ik er maar enkele mooi en zelfs die gebruik ik zelden. Daarom vandaag 1 van mijn mooiste stickers gebruikt!
Blijf ik nog met veel zitten, maar ach..........die komen vast wel eens van pas ;)
Nog meer mede-scrappers met hetzelde 'probleem'?

Morgen is mijn uitdaging: ongebruikelijke papiercombinatie....

Reacties

  1. héél erg mooi
    ben al benieuwd naar de volgende dagen
    groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is mooi, je sticker prachtig!!
    Ik vind stickers vaak te mooi om te gebruiken, hahah... en dan besef ik me dat het gebruiken weer ruimte geeft om nieuwe, mooie te kopen :D

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hola, wat een discipline leg je jezelf op. Maar wel een goed idee om op korte tijd veel kaartjes bij elkaar te krijgen.
    Deze is al zeker gelukt.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zo ook een mooi kaartje met die sticker
    heel mooi gedaan ik woord gelijk je volger

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken dat wel, maar ik heb er van geleerd... ik koop haast geen stickers meer, alleen nog thickers, want die gebruikt ik des te meer:):)
    Je kaart is leuk geworden, ik ben benieuwd naar je kaartjes voor de rest van de week!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeeeej daar istie, birdie!
    superleuk kaarjte heb je er van gemaakt hoor :)
    Helemaal top!
    Tja die stickers.. heb er ook nog duizenden!
    Ben benieuwd wat je morgen maakt :D
    Ik heb als challenge voor mezelf dat ik restjes opmaak, tot 28 juni een hobbyspulletjeskoopstop ;)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi,hi, je zei het al op m'n blog Margot wat leuk hadden we dus allebei dezelfde gedachte, alleen geef ik mij geen uitdagingen en ik vrees dat ik hier en daar een beetje foetel want sommige lootjes heb ik al voor m'n vakantie gemaakt maar nog niet laten zien. Jouw uitdagingen zijn wel heel erg leuk en ach stickers heb er ook genoeg van maar gebruiken tja. Heel erg mooi dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow een pracht-kaartje Margot. De kleuren zijn zo mooi en de achtergrond is gaaf. Knap!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk idee ! Ik heb dat met stempels, heb er bergen van maar gebruik ze te weinig ....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk kaartje geworden.
    Zo zie je maar dat je er altijd wel wat moois mee kan maken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten