Willem en Kim


Ik ben gevraagd om het DT-team, van de Dutch Card Lovers te versterken, daar zeg ik geen nee tegen! Het betekent wel dat ik minstens iedere week een kaart moet maken, maar dat is de afgelopen weken geen probleem geweest dus ik ga vol goede scrapmoed verder.

Willem en Kim zijn twee nieuwe wereldburgers. Het kaartje voor Willem is mijn bijdrage voor deze week, maar met behulp van de sketch meteen ook een meisjesvariant gemaakt voor Kim! De vlaggetjes op de kaart voor Willem komen uit de Flow-agenda van dit jaar.


En dit is de sketch:


Reacties

  1. Hey....

    Wat een geweldige kaartjes (weer)..
    Ben gek op vlaggetjes, maar vind het zo stom om ze alleen maar op te plakken, naaimachine er dus maar eens bij pakken..

    Ik heb geen idee waarom mijn blog geen update's weer geeft, zit hem in wordpress denk ik..
    zie van jullie blogs ook geen update's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super leuke kaartjes!!!! Geweldig!
    Gefeliciteerd met je DT plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze ontzettend leuk! Grappig de kleine figuurtjes op de vlaggetjes van de eerste kaart. En ik ben gek op stikwerk. Mooi gedaan!
    Groetjes,
    Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes! Vooral het hi!-accent vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zulke leuke kaarten!

    Het halloweenpapier was van Echo Park van vorig jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartjes super! Gefeliciteerd met je DT team plek, leuk zeg! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaarten. En gefeliciteerd met je plek in het DT.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dat je in het DT team zit, wat leuk!!!
    Toffe kaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn voor je om in dt team
    te zitten gefeliciteerd
    je kaartjes is heel mooi

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superkaartjes heb je weer gemaakt de laatste tijd.
    Erg mooi allemaal weer en wat een werk altijd weer met al dat geborduur. Mijn petje af hoor.
    Ik vind je kerstkaartjes ook zo mooi geworden en ook heel leuk papier. Ik zag het op de beurs vanmiddag, niet gekocht en je begrijpt nu heb ik er spijt van.
    Je 10 voor 10 kaartjes vind ik ook super allemaal.
    Gefeliciteerd met je DT-schap.
    Veel plezier en je uitwerkingen zijn super geworden.
    Hihi ik ben ook aan de haak geslagen door haken :-)
    Mijn eerste tas is voor de helft klaar.
    Dus hoop hem snel te kunnen showen.
    Fijne zondag en tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Margot!! Wat een leuke kaartjes ook (ik herkende vlaggetjes al)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk zijn ze weer! I love hearts! :-D
    En gefeliciteerd met je DT-schap! Je bent een aanwinst voor hen. Ik vind je kaarten altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg! Ik mag graag wat pielen met naald en draad ('s avonds bij de TV) dus dit is echt wat voor mij!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super zijn ze Margot echt zulke leuke kaartjes en ben zo blij dat je JA hebt gezegd zo leuk om je in ons team te hebben. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Margot welkom bij de DCl-ers en meteen al ana de slag een hele mooie kaart (2 trouwens op d esketch) je bent ene aanwinst voor ons

    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke kaartjes zijn dit zeg! Gefeliciteerd met je DTschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja leuk! Ik hoorde het afgelopen weekend van Yvon. Leuke kaartjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dan hebben ze er een geweldig DT-lid bij!! Gefeliciteerd en wat heb je weer gave kaarten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat ze je gevraagd hebben bij DCL, gefeliciteerd!
    Je kaartjes zijn weer Super ; )

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  20. bedankt voor je kaartje
    hij is super!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen