Pagina's

maandag 21 november 2011

Beterschaapje


Voor een ziek scrap-maatje....

13 opmerkingen:

  1. Dat helpt!! Erg leuk kaartje met dat lieve schaapje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och wat een droppie zeg, zo lief, daar wordt je toch wel beter van!
    Enne bedankt voor je leuke reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje erg leuk met het schaapje

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje!!! Dat zal diegene goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en mooi kaartje! Ik word er vrolijk van. Hopelijk de zieke ook. Een kaartje krijgen, vooral als je ziek bent, is altijd een opkikkertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n leuke viervoeter! Super kaartje weer Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lieverd, daar moet je wel beter van worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig en stoer tegelijk! :-) Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een origineel kaartje! Vooral de combi met het houtachtige papier is verrassend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Margot, ik zag je bij de followers staan, dus natuurlijk even een kijkje bij jou nemen! Hele leuke kaartjes gezien! Gave stijl heb je en je houdt van dezelfde papiertjes als ik doe :) Ik ben bang dat ik binnenkort wellicht ook wat van je ga liften... Die kaartjes met de vlaggelijntje zijn helemaal super! Maar dit beterschaapje is ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem super Margot. groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...