It's X-mas!


Stempelafdrukjes inkleuren is niets voor mij, toch zijn sommige stempeltjes onweerstaanbaar! Bij de Action vond ik dit grappige rendiertje, samen met nog wat andere stempels in een verpakking voor maar 1 euro! Bij de stempeltjes zit dan wel een stempelblokje waar het rendier niet op past..........??? Maar voor die ene euro gaan we daar niet over zeuren ;)

Stempelblokjes genoeg in mijn hobbyspullen in alle formaten, dus het rendiertje afgedrukt, gaatjes voorgeprikt en dit als malletje gebruikt om de gaatjes te kunnen voorprikken op het witte cardstock, wat restjes borduurgaren gebruikt en de kaart afgewerkt met papier wat ook van de action vandaan komt ;)

Reacties

  1. Leuk dat je 'm dan geborduurd hebt, Margot!
    Mooi kaartjegeworden! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Hij is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk Margot! Hier geen Action in de buurt, anders had ik zin om mijn fiets te pakken. Kort geleden heb ik ook een rendiertje geborduurd;) Ik kan 'm nog niet laten zien, helaas;) Over een week of zo kom je 'm tegen of zal ik je tippen.

    Fijne dag, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is ook heel erg leuk bedacht !
    groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd margot.
    En wat een goed idee, geweldig.

    Groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed verzonnen! Ik ben ook niet zo van het inkleuren maar dit ga ik zeker onthouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt te leuk!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje
    En wat goed opgelost borduren ipv kleuren ziet er mooi uit

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuk idee! Prachtig kaartje.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou wat leuk zeg!!! Echt een geweldig idee!!! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke kaart, mooi geborduurd ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat goed bedacht, ik hou wel van kleuren maar dit is pas echt super bedacht !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super! Wat maak je toch altijd bijzondere kaartjes. groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten