Pagina's

donderdag 1 december 2011

Kleurige Kaarten


Dit zijn 4 van de 7 kaarten die ik gemaakt heb tijdens het scrapweekend van het Scrapotheekforum.

Is ze niet schattig? Het hertje is een oudere stans van QK.


Van de restjes en een 'vergeten' kattenstempeltje......


Superleuk papier van Kaisercraft (Nan's Favourites Collection)


Met dank aan Anja voor het lenen van een houten engeltje, deze overgetrokken op wit cardstock en bewerkt met 3 kleuren glimmermist en een tekststempel. Een kerstkaart in niet kerst kleuren ;)

15 opmerkingen:

  1. Oh die met dat hertje is echt zoooo geweldig leuk!!!
    De andere kaartjes trouwens ook.
    Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allemaal leuk. Ik heb al eens eerder bij je gezien dat je je papier schuin legt en dat vind ik zo'n leuk effect geven. En dat borduren ga ik ook eens proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer prachtig, dat moet een leuk weekend zijn geweest.Dat zou ik ook wel willen een heel weekend scrappen. Mmm heerlijk.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even antwoord op je vraag over de letters: het zijn hele oude rub-ons van making memories. Die werden toen in van de lange smalle boekjes verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hertje is echt een dotje! En ik vind je kattenstempeltje toch leuk!!!! Nooit meer vergeten dat je die hebt! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn weer zo leuk Margot! De lo van 'got cake' is geweldig!
    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn weer echte pronkstukken! Erg leuk :)
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh! En alweer vind ik de kaart met de kat zo leuk !Geweldig in al zijn eenvoud! Dit is voor mij echt iets om eens na te maken!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze allemaal leuk Margot!
    Ik vind die met het hertje echt super schattig!
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg leuke kaartjes!
    en dat hertenstansje is errug leuk
    ga ik je even over mailen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie en schattige kaartjes! Ik vind ze stuk voor stuk erg leuk! Mooi gemaakt weer, Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik vind je hertenstansje super en ga je nog papier toesturen + vlop.
    Ik vind ze allemaal erg mooi, maar mijn lievelingskaartje is toch wel die engel.
    Ik vind die zo leuk met die niet kerstkleuren en toch zo kerstachtig.
    Ook je lootjes zijn weer toppie.
    Vond het gezellig om naast je gezeten te hebben en ze allemaal hebben zien ontstaan.
    En ook zo snle met dat borduren. Ik stond er echt van te kijken.
    Ik ga het zeker ook eens proberen nu ik de kunst bij jou heb afgekeken.
    En dank je wel voor je complimenten op mijn blog.
    Fijn weekend en groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt met je scrapweekend! Ik wil ook zo'n weekend, maar dan voor haaksters :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kleurige kaartjes. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...