Pagina's

maandag 13 februari 2012

Zandvoort


Afgelopen weekend bij Monique in Zandvoort doorgebracht, samen met Anja, Dorine, Yvon, Maria, Miranda en Marjan.


Zoveel dames, zoveel scrapspullen, zo leuk om van anderen ponsen, stansen en stempels te kunnen lenen die ik zelf niet heb :)


Het was een productief weekend, ik heb weer veel inspiratie opgedaan en 6 kaarten gemaakt.


Veel gesnoept en veel wijn gedronken ;)


Lekker gegeten bij de Griek. En over het strand gelopen met een prachtige zon en een ijskoude wind.


Samen met Maria een chevron kaart gemaakt en allebei een andere techniek gebruikt. Wel erg leuk om te doen en het geeft een gaaf effect!
In dit filmpje kun je zien hoe het moet.

Bedankt meiden voor het gezellige weekend!

20 opmerkingen:

  1. Wow Margot... het zijn stuk voor stuk PLAATJES! Erg gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal leuk! Maar die met de hond is mijn favoriet. En die tekst bij die slak....ik heb krom gelegen van het lachen hier. Het duurde even voordat ik door mijn tranen heen weer kon typen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettende leuke kaartjes!
    echt heel gaaf!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke kaartjes gemaakt! Fijn dat het weekend zo leuk was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten he, die van de hond en de kat vindt ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaarten allemaal
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje!! prachtig zijn ze, stuk voor stuk. Kan niet kiezen hoor, maar dat hoeft ook gelukkig niet!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn stuk voor astuk juweeltjes geworden; supermooi!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn schitterend geworden Margot en het was inderdaad een heel erg leuk en vooral gezellig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt als een super gezellig weekend!!!! En nog mooie creaties ook, is toch een top weekend!
    Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, dit zijn de zes kaartjes! Wat zijn ze goed geslaagd! Allemaal weer anders, leuk!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk allemaal Margot. Je bent lekker productief geweest, ondanks de wijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou volgens mij heb je een hartstikke leuk weekend gehad. Ik vind je kaarten hartstikke gaaf zeg. Vooral de eerste drie en de laatste met de zigzag. Ga zo het filmpje bekijken dus thanks voor de tip!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een productie heb je geleverd Margot.
    Zo leuk hoe jij mijn spullies hebt gebruikt.
    Daar haal ik weer een hoop inspiratie uit.
    Mijn favo is die slak, vind ik super vooral de tekst zo goed gevonden, de hond (zo leuk met die ruitjes)en de chevronkaart. De techniek helemaal super en ook mooi van kleur en ik weet hoeveel werk er in dat kaartje zit. De kaart van die fiets en zon vind ik zo vrolijk, zeker nu met dit donkere weer.
    Ook ik heb een geweldig weekend gehad en vond het heel gezellig dat je er ook bij kon zijn.
    Jij ook nog bedankt voor de gezelligheid, inspiratie en je gezelschap.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super kaartjes weer. Het achtergrondje van de hond vind ik echt super. En die chevron kaart ga ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaartje!
    Kan niet kiezen welke de leukste is!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind de slak met vertraging wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave kaartjes! Ik ben echt fan van jouw werk. Leuk om zo'n weekend samen door te brengen. Dat lenen van gereedschap herken ik daar ook wel van. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...