Ameland

5 dagen Ameland
5 dagen zon, zee en strand
het was heerlijk! 

Reacties

  1. Leuke foto's Margot en die lammetjes vind ik zooooooo lief.
    Wil ik ook zo graag fotograferen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's margot.
    Ben er zelf nog nooit geweest.
    Maar volgens mij hebben jullie het heerlijk gehad.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heerlijk uit Margot... Leuke foto's!! ik wil ook weer naar Ameland! (heb de mazzel dat ik slechts 20 min. rijden van de boot woon)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vroeg voorjaar, Ameland en die strakblauwe hemel...zalig! Oh ik ben jaloers Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil weer terug!!!
    Er is hier sprake van een piezeltje heimwee naar het heerlijke vakantiegevoel & de gezelligheid :-)
    Heb je prachtige collage gepikt voor op mijn blog en bureaublad. Voor extra nagenieten!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ameland is heerlijk! Helemaal met dit mooie weer! super zeg!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig margot en geweldige foto's hoor en die lammetjes zo lief zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's, Margot! Kan me voorstellen dat je genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen