Because Today....


A bird doesn't sing because it has an answer, 
it sings because it has a song...
~ Maya Angelou ~ 

Vandaag weer een nieuwe uitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers. Nummer 133 al weer en de opdracht is om een quote te gebruiken. 

Kijk voor nog meer mooie voorbeelden van het DT-team op het blog van de Dutch Card Lovers. Daar vind je ook de prijswinnaars van vorige keer. De sponsor zorgt weer voor een leuke prijs. Dus als je ook een mooie quote weet gebruik 'm op een kaart en doe mee met onze uitdaging! 

Reacties

  1. Gaaf je kaartje!! Heel mooi gedaan!
    Je vorige post ook! leuk zeg! (vooral die laatste, haha) Heel erg bedankt nog hè!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je kaart is zeker gaaf en ook apart. Leuk vind ik de indeling en gebruik van materialen. En natuurlijk de quote!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart is dit weer! Mooie spreuk ook.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje Margot!! Wat word ik toch altijd weer vrolijk van jouw stijl :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super kaartje margot ,leuke stempel die van de vogeltjes
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaart!!! Leuk detail met dat nietje!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wil je me je adres sturen? dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, beetje freestyle-achtig.
    Daar hou ik wel van!
    En wat een mooie stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, ik houd wel van jouw stijl. Die quote is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart erg leuk gedaan

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 1Woord volstaat voor mij

    MOOI

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen