Pagina's

maandag 26 maart 2012

Spreekwoorden


De appel valt niet ver van de boom/stam. 
Kinderen aarden meestal naar hun ouders.  


Ieder huisje heeft zijn kruisje. 
Er mankeert overal wel iets. 
 


Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is. 
Ieder laat zich uit op een wijze die door zijn eigen aard en opvattingen bepaald worden. 

Ondanks het mooie weer gisteren, meegedaan met de cybercrop op het SA-forum. De opdracht was spreekwoorden, niet persé letterlijk te gebruiken, maar ook bv. 1 woord uit het spreekwoord: appel, huis en vogel in mijn geval! 

12 opmerkingen:

  1. Wauw, leuk, zo een thema en jouw uitwerking daarvan..(ik zou willen dat ik zo netjes kon naaien ☺☺☺)

    Prachtige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, Margot!
    Ik had nog nooit van een online crop gehoord, maar het klinkt goed!
    Weer een nieuwe uitdaging!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge! Gaaf uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, mooi, mooi! Het voorjaar gevangen in drie kaarten... :-) Ik hoef niet te zeggen welke mijn voorkeur heeft denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke serie kaarten, alledrie zijn ze super. Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaarten, ik vind de bovenste en middelste de leukste!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze enig, vooral de tweede spreekt me enorm aan. Heel gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee zeg, heel mooie gemaakt!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gaaf zijn ze!! De middelste is mijn favoriet!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...