Pagina's

maandag 2 april 2012

Tja...


Gevonden op Pinterest.

18 opmerkingen:

  1. Tja...idd wat moet je daar nu op zeggen. Het is een waarheid als een koe. Maar als je het zo stelt is het wel heftig. Nou ja, de lol en ontspanning die ervan hebt is ook wat waard (misschien moeten ze dat er nog aan toevoegen :)). Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik vind em geweldig!!
    Het is zo waar als het maar zijn kan :P

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, hoe waar is dit...???
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is heeeeel leuk! En zoooo van toepassing! Ik heb hem opgeslagen!
    Bedankt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij komt hij van een man ;)
    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk leuk leuk, en ja Angèle ik denk ook dat dit van een man afkomstig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, moet er wel erg om lachen, een kleine kern van waarheid zit er wel in... ;)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahah ik moest ook meteen aan een man denken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahaha, hij is geweldig! Je voor mij gaat ie helemaal op

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whahaha! Natuurlijk, als je kritisch gaat kijken...: die $50 zijn dan meestal materialen (zoals stansen en ponsen) waarmee je duizenden van die $1,50 foto's mee kan scrappen!
    Maar hij is wel goed gevonden ;-) En zoals hierboven al vermeld is: zal wel van een man komen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...