Ja


Vandaag een erg leuke uitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers: gebruik de kleuren groen-oranje-roze en hou de kaart Clean & Simple met veel wit. Een uitdaging helemaal in mijn straatje ;) 

De sponsor zorgt voor een erg leuke prijs, dus waag een kansje! Ga naar het blog van de Dutch Card Lovers voor meer informatie, voor een foto van de prijs en voor nog meer prachtige voorbeeldkaarten van het DT-team.

Deze kaart is voor een collega die gisteren getrouwd is. De al wat oudere stansjes van Quickutz kwamen goed van pas, ik heb 't 'negatief' gebruikt en er een 'patchwork' van gemaakt. 




Reacties

  1. Heel gaaf is jouw uitwerking met het negatief van de QK stansjes! Een superkaart, met weer van die mooie stiksels. Leuk dat subtiel patchwork effect!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeel gaaf kaartje!
    Je bent hier echt goed in joh :)
    *spandoek* ;)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwwwwwww wat een pracht van een kaart

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind jouw uitwerking prachtig en ontzettend knap gevonden, die negatieven van de stansjes en het mooie stikwerk, je moet er maar op komen...;-)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuk gedaan met de gestikte vakjes en de dessin vakjes. Heel leuk gevonden idd die stansen er in. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk! De stansjes zijn inderdaad perfect voor een bruiloftskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige uitwerking van de challenge! Die stansjes zijn erg leuk! Ik ben dol op het patchwork!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi geweldig kaartje

    fijne avond

    gr carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk en wat een idee om het negatief te gebruiken, erg leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit vind ik nou een geweldige kaart!
    Helemaal mijn smaak :)
    Erg leuk bedacht Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is super gaaf!
    Groetjes,Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kaartje Margot! Leuk metdie QK-stansjes. Ze blijven leuk he? Ik hebde mijne ook nog altijd...
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Margot, kan je mij een email sturen? ik had een vraagje aan je of je misschien iets voor me wilt doen...
    elinepellinkhof@gmail.com

    Dank en groetjes, Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf Margot hoe kan dit nu heb ik jouw kaartje gemist wat een juweeltje weer en tjemig ik lees net bovenstaande reactie wat leuk ben niet nieuwsgierig hoor......spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wow, deze is super! Heel gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen