90


Vandaag viert mijn oudtante haar verjaardag. De leeftijd van 90 jaar verdient een kaartje! De vorm van de kaart heeft alles te maken met de nieuwe uitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers

Hexagon's, je ziet ze steeds vaker, in patchwork, haakwerk en van papier. Maak een kaart in de vorm van een hexagon, dus met 6 gelijke kanten, en gebruik eventueel nog wat hexagon's op je kaart. Veel plezier met deze uitdaging!

Ik heb deze keer de uitdaging bedacht en heb een heel vel cardstock verpest omdat de hexagon toch 'moeilijker' was dan ik dacht ;) 
Op het blog van Marjan vind je daarom een grote en een kleine mal van de hexagon.
De sponsor zorgt voor een leuke prijs die je kunt winnen als je meedoet! 


Reacties

  1. heel erg leuk gemaakt, weer eens wat anders!
    En wat een leeftijd zeg!!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel leuk kaartje!
    En wat een leuke opdracht, ik ga eens kijken of het me lukt deze week om weer mee te doen :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vond het eerst best een lastige, maar o zo gaaf en het is weer eens wat anders! Jouw uitwerking voor je tante is supermooi! Mooi staat de tak erop i.c.m. de cijfers. Mijn schoonmoeder is 91, wat een ouwe taaie dames zijn dit, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Helemaal leuk :-) Heb je zelf ook een leuke verjaardag gehad?
    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoor Margot, goeie challenge heb je weer verzonnen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. verry beautiful !
    om het eens in een andere taal te zeggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hexagon had ik al eens eerder gemaakt en toen heb ik moeten uitzoeken hoe ik dat ging aanpakken. Met millimeterpapier en een passer lukte het goed ;) Je kaartje heeft weer een hoog Margot-gehalte om het zo uit te drukken: heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe kaart! En inderdaad die hexagons snijden is nog best lastig! Ik dacht ook dat ik goed zat, maar het is een ei-achtige geworden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart leuke vorm

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke en originele kaar Margo! Hele gave challenge ook, ik ga zeker proberen mee te doen.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Zag het gisteren toevallig op mijn kalender waar ik dus VEEL te weinig op heb gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het s een geweldige uitdaging hoor! Jouw uitwerking is prachtig!! en wat een mooie leeftijd heeft je oma!! Gefeliciteerd!
    Ik zie dat je in je blog Margaretha hebt als naam......is dat je echte naam? Mijn tweede dochter heeft als tweede naam ook Margaretha, grappig.
    Fijne zondag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ook ik ben je verjaardag straal vergeten, en ik had je nog wel zo lief op mn kalender gezet...
    Volgende keer beter!
    Je challenge vond ik heel erg leuk!
    Je kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nogmaals gefelicteerd met je oudtante, een super mooie uitdaging en je uitwerking is dat ook

    liefs yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schatje!! en nog gefeliciteerd met je oudtante!! xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een erg leuke kaart.! De vorm natuurlijk, en die witte bloemen vind ik ook prachtig...
    Je oud-tante was er vast heel blij mee!
    ( een hele leeftijd trouwens 90! )
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk! Die stans van de bloemen/pluimen is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen