Pagina's

zaterdag 21 juli 2012

hello


Ik vind de Flow een fantastisch tijdschrift, maar wat doe je er mee als je 'm uit hebt? Inmiddels lag er al een flinke stapel...

Van de week alles doorgebladerd, alle leuke papiertjes, schriftjes en plaatjes eruit gescheurd en wat over bleef zo in de oud papier bak ;)

Dat ruimt lekker op.

Meteen een kaartje gemaakt met het papier uit de Flow. Mijzelf van de week de BigShot cadeau gedaan en zo de embossingmallen ontdekt...

Knoop uit de oude doos en het labeltje en het vilten bloemetje komen van Cards & Wishes. De sketch is de nieuwe uitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers. De sponsor zorgt voor een leuke prijs als je meedoet! 


14 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan zeg! Mooie kleuren... en t' is zeker een geweldig tijdschrift!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi!!!
    Eenmaal de embossingmallen ontdekt? Daar kom je niet meer van af is mijn ervaring! té leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt
    En werken met de bigshot is zo leuk daar zul je veel plezier van hebben.

    Fijn weekend

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi zoals altijd hé !
    vraag mezelf al lang af of ik zo'n toestel ook niet zou aanschaffen?
    maar weet niet of ik hem dan wel vaak zal gebruiken !
    ik twijfel nog wat door ;)
    groetjes uit belgie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een echt leuk kaartje van jouw hand Margot! Die mooie bloem op de tak...goed gestyled.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt zo'n leuke en aparte stijl, dit is weer een haaf geheel! Weet je dat ik de Flow nog nooit gelezen heb? Ik moet toch eens zo'n ding kopen. Nu meer tijd door de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Margot, lief vogeltje, die knoop doet het ook super mooi op die vilten bloem die kan je nu zelf met je big shot maken (tim holtz bloemenstans wat vilt en draaien maar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk gedaan, Margot! Goed idee, zal m'n tijdschriftenbak ook eens plunderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een GEWELDIG kaartje met het papier uit de Flow!! Ik heb precies hetzelfde: ik vind de Flow hartstikke leuk en bewaar ze ook maar doe er niet veel mee...Onlangs heb ik ze aan mijn meiden gegeven en die hebben leuke moodboards zitten maken op canvas met al die leuke papiertjes!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig Margot, en heel veel plezier met je big shot en embossingmallen. Je hebt de leukste uitgezocht zie ik. :)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuk!

    En dat uit de Flow?! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel leuk uit!! Leuk idee! Heb zelf de Flows ook al helemaal uit elkaar gehaald.. Daar zitten hele leuke plaatjes in!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie papiertjes Margot!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja zo zie je maar wat je met een leuk tijdschrift al niet kunt doen,Margot! Leuke kaart hoor! Ja,en als je eenmaal de embossing en snijmallen hebt ontdekt gaat er een wereld voor je open ;)
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...