Gepubliceerd in Cards & More 4!


Eline Pellinkhof heeft mij gevraagd om met haar materialen die nu nieuw in de winkel liggen een aantal kaarten te maken. Daar zeg ik geen nee tegen, want ik ben dol op haar papier en stansjes! Deze kaarten staan in de Card & More 4 en daar ben ik trots op! De kaart hierboven is gemaakt met de "kleine" harten-stans, die je in elkaar vlecht.


Het uiltje op de brievenbus is een stempel, die ik niet ingekleurd maar geborduurd heb.


De sneeuwsterren zijn uitgestanst uit kurk. En in het hart van de sneeuw ster een stempelafdrukje wat er precies in past.


Het kerstboompje is ook een stans, ik vind 'm geweldig, met daarin een 3d uiltje. Jaren geleden voor het laatst 3d gedaan en het was weer leuk om te doen ;)


Nog een 3d uiltje in combinatie met de sneeuwsterren-stans


En tot slot met de "grote" harten-stans, die je ook in elkaar vlecht een slinger gemaakt. Je ziet het niet op de foto maar deze harten zijn aan de bovenkant open zodat je er iets in kunt doen bv. een snoepje of een tag. 


Reacties

  1. Daar mag je zeker trots op zijn Margot! Je kaartjes zijn zo MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je eerste publicatie! Je creaties zijn prachtig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gave kaarten, Margot! Had ze al wel bewonderd in de C&M, maar niet gezien dat ze van jou waren. Gefeliciteerd met je publicatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi
    wou dat ik ze kon bewonderen in het magazine
    waarop ik geabonneerd ben
    helaas nr4 nog steeds niet ontvangen
    reeds mailtje gestuurd zonder reactie
    weet jij soms raad?
    alvast bedankt
    groetjes uit belgie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten zeg! Heel gaaf! En op zo'n publicatie mag je zeker trots zijn!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes zeg, en gefeliciteerd met de publicatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt super Margot! Van harte gefeliciteerd :-) Grappig ook je slingertje, zonder 'm te zien had ik er van het weekend ook één gemaakt. Die hartjesstans is dan ook gewoon te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Margot mooie kaarten en ook nog in een blad ermee komen staan daar mag je best trots op zijn.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo gaaf Margot en ik vermoedde al zoiets toen je laatst een berichtje had van Eline. Wat een mooie stanzen zeg een heel erg hoog hebbe gehalte je heb er wederom prachtige kaarten mee gemaakt.
    Een hele eer hoor en alle reden om trots te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag ze inderdaad al staan in Cards en More! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had ze al gespot!! Hoe leuk is dat! Daar mag je zeker trots op zijn. Helemaal leuk, zo in jouw stijl!! Top!
    Je kaart van je vorige post van Fenna, is ook zo'n leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kaarten zeg! erg leuk, vind vooral het idee om de stempel te borduren zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kaartjes en leuk papier,en dan over dat hart nog maar niet te spreken wat is dat leuk dat je het zo in elkaar moet vlechten.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Margot! Superleuk!!!
    En je kaartjes vind ik erg leuk gemaakt! Ik heb van de septembermaand ook bijna alles besteld van MD :)
    Groetjes en veel succes met je projectjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOOH Ik ben al jaren lid van Cards en More (zoals het nu heet). Ik heb dus deze uitgave uiteraard ook in de bus gehad. Ik vind deze kaarten helemaal te gek, heb ze wel gezien maar niet beseft dat ze van jouw hand waren. Gefeliciteerd met de publicatie. Ik heb het hartje ook, dus ik kan hier wel wat mee. Bedankt voor de inspiratie hihi. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bofkont dat je bent gevraagd. Echt superleuk zeg! En je hebt er prachtige kaarten voor gemaakt. Ik vind ze stuk voor stuk helemaal gaaf.
    Het uiltje is snoezig en de sneeuwster uit kurk vind ik een heel leuk idee.
    Gefeliciteerd met je publicatie Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super zijn ze Margot. Echt gaaf. En door je mooie voorbeelden heb ik de stansjes en zelfs de 3d uiltjes knipvellen meteen gekocht. Nu nog kaartjes maken.

    groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super gaaf, allemaal. De producten zijn leuk, maar jij weet ook heel goed wat je er mee moet doen. Originele creaties en super gaaf dat ze ook zijn gepubliceerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen