Adieu to summer!


Herfstkleuren, dat is deze week de uitdaging bij de Dutch Card Lovers. Mijn 'herfstkleuren' zijn niet de gangbare, ik heb me laten inspireren door de modekleuren die je nu in de winkels ziet hangen: okergeel, (bordeaux)rood, petrol en paars. Het rode papier met de bloemetjes komt zelfs uit een oude 'spring' serie van Pink Paisley :)

Maak zelf ook een mooie combinatie van herfsttinten (of halloweenkleuren) en doe mee met deze challenge, de sponser zorgt voor een leuke prijs! 

Reacties

  1. Ik ben helemaal weg van deze kaart! Wat een leuk prentje ook! De kaart straalt iets gezelligs uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Margot! Als modekleuren vind ik het helemaal niets (want ze staan me geen van allen, die kleuren :-(), maar op je kaart zijn ze echt geweldig! En het retro-plaatje maakt het helemaal geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die patchwork achtergrond, waarvan de kleurtjes ook weer mooi terugkomen in het leuke nostalgische plaatje! Gaaf hoor, Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!! De combinatie van je plaatje met de kleuren van het papier, en dan ook nog een patchwork "deken", want zo zie ik het, vind ik het weer helemaal een top kaartje!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart margot en super dat je je hebt laten inspireren door de mode.
    heel herfstachtig hoor.
    leuk plaatje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is erg leuk en mooi margot je kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie herfstkaart Margot, leuk plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer geweldig leuk je laatste kaartjes Margot! Zoals altijd kom ik graag even kijken.

    groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen