Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

The most wonderful time...


... of the year!

Het thema deze week op het blog van de Dutch Card Lovers is Lichtjes, Lantaarns en Lampionnen. De klok gaat dit weekend een uur terug, dat is een uur langer slapen vannacht en eerder donker 's avonds, tijd voor lichtjes dus! 

Het plaatje van het meisje heb ik uit een gratis ansichtkaart van de Flow gestanst, gecombineerd met een patchwork van retro-papiertjes en een beetje lint vind ik het een prima kerstkaart geworden. 

De sponsor is M@rjan, zij stelt een leuke prijs beschikbaar, dus kom maar op met dat licht! 


16 opmerkingen:

  1. Echt een 'wonderschone' kaart!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar haal jij toch altijd die inspiratie ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor en zo lekker anders dan anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Margot, vooral dat lint dat je als randje om de afbeelding geplaatst hebt vindt ik gaaf.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje en het plaatje kwam me al bekend voor nu weet ik het weer, (haha)het kaartje is weer een echte margot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend hoor Margot jij weet er altijd weer zoiets leuks van te maken kom er maar op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, een plaatje uit de Flow! Ik dacht al; hoe kom je daar toch aan. Heel apart! ;-)
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wederom een zeer originele kaart Margot. Heel mooi. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uitdaging en wat heb je er weer een super origineel kaartje voor gemaakt, Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Margot, zag dat je een nieuwe volger was op mn blog, dank! Ik sta samen met je in de Marianne, dank aan Eline, goed idee dat je n post daarover schreef! Mooie dingen maak je hoor! groetjes Arda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje heb je er weer van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart. Ik heb de kaart uit de flow ook nog liggen, dit is een goed idee om hem te recyclen!
    Wat heb je het lint mooi verwerkt! Hoe heb je dat gedaan?
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...