Pagina's

maandag 12 november 2012

Babymutsjes met liefde!


Jaren geleden kocht ik een aantal bolletjes katoen om een babytruitje te breien voor een zwangere collega, helaas overleed het meisje bij de geboorte en het truitje heb ik nooit meer afgemaakt. Jarenlang lagen de bolletjes te wachten om gebreid te worden, maar ik had er geen zin in...

Vorige week belande ik op deze website: Save The Children. Een prachtig doel om deze bolletjes katoen aan te besteden, 3 babymutsjes met liefde gebreid! En al ben ik veel aan het haken op dit moment, breien vind ik toch leuker!!! Het volgende project staat al weer op de pennen|: een vestje voor mijn nichtje Fenna. 



13 opmerkingen:

  1. wat geweldig dat je een andere mooie bestemming voor dit wol hebt kunnen vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het verhaal over de mutsjes ook gelezen en zou graag een steentje bijdragen aan deze geweldige actie. Je weet vast al dat ik pas aan het haken ben geslagen, maar een mutsje is helaas nog iets te moeilijk voor me. Jouw mutsjes zijn prachtig geworden. Zo heeft de wol toch nog een mooie bestemming gekregen.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend lief en ik ben helemaal ontroerd dat hartje doet het gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat klopt gewoon, deze bestemming! Kan me zo voorstellen dat je dan zo'n projectje niet meer af wil maken. Maar hiervoor wel! Ze zijn mooi geworden, lief dat hartje erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk (en hoe speciaal dat kleine hartje !)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve mutsjes Margot! Mooi hoe dit garen nu 3 kindjes warm kan houden..... Ik ben juist een echte haakster, maar heb nu toch ook weer wat op de breipennen staan... Maar daarna weer even niet hoor. Grappig hoe je je voorkeur voor een bepaalde manier van handwerken kunt hebben. Als we er maar plezier in hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, de mutsjes en het verhaal erachter. Het hartje doet het hem helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zijn ze zeg, vooral die hartjes erop :)

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan me voorstellen dat je geen zin had om dat truitje af te maken. Maar zo heeft de wol toch een mooi doel gekregen. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze mooi geworden :-) En wat een goede bestemming voor je wolletjes. Ben benieuwd naar je volgende project!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige mutsjes. Goed dat de wol nu toch een bestemming heeft gekregen. En nog wel een heel bijzondere...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig margot! en een geweldig doel ook, 2 jaar geleden begonnen met mijn clienten op de dagverzorging om voor save the children te breien, toen was het voor de babies in india, nu voor azie, super dat je meedoet aan dit goede doel, en je mutsjes zijn te lief!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super zijn ze Margot. Ik vind het hartje zo lief! En het doel al helemaal.

    groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...