Pagina's

zaterdag 24 november 2012

Flying by to say hi


De uitdaging deze week op het blog van de Dutch Card Lovers is een hele leuke: 

Gebruik een of meerdere brackets op je kaart, brackets zijn haakjes, accolades kun je ze ook noemen.

Laat ik laatst een nieuwe stans hebben gekocht in die vorm, deze een heleboel keer uitgestanst en in laagjes op mijn kaart geplaatst, afgewerkt met een randje vogeltjes. 

Als je meedoet met deze uitdaging maak je kans op een leuke prijs van de sponsor.

Tot Morgen! 


15 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! Ik vond de haakjes ook heel subtiel, heb even moeten zoeken ;-) Goed gevonden!

    Groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan! Leuk idee om zo je eigen achtergrond te maken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart margot
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De laatste creatie's zijn weer heel inspirerend Margot. Ik zie hele leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUPER mooie kaart!
    En ik ben jaloers op de randpons met de vogeltjes. Waar heb je die gehaald? Ik zou die echt graag willen hebben :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige brackets kaart Margot!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan Margot, die stans had ik ook kunnen gebruiken idd. ..lol..Leuke stans met die vogels.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een tijdje je blog niet kunnen bezoeken ... druk, druk. Heb heel wat moois weer gemist zie ik. Ik heb geen brackets of iets wat er op lijkt, dus is deze challenge helaas niet aan mij besteed. Jouw uitwerking ziet er weer geweldig uit. Ik heb de site Save The Children onder mijn favorieten gezet: WAT EEN GEWELDIG MOOI DOEL JOH. Als, als, als ik de tijd kan vinden ga ik er zeker aan mee doen. In de Kerstvakantie misschien, ik zie wel. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig kaartje weer margot!
    altijd een feestje om op jouw blog te kijken

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe mooi ! En ik ben niet de enige die onder de indruk is van de vogeltjes.
    Prachtig kaartje, ik hoop echt dat je hiermee wint.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk idee om de ponsrandjes in de vorm van brackets te gebruiken op deze manier, dat rijtje vogeltjes maakt het lekker speels, erg leuk Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo origineel verwerkt de brackets! Leuk met de vogelstjes op het lijntje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is zo bijzonder mooi met die stans gemaakt (brackets) echt ene vondst

    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...