SWAP: Petra <----> Margot


Samen met Petra, de swap-uitdaging aangegaan en elkaar een kaarten-pakket gestuurd. Ik kreeg zoveel leuke spulletjes dat ik 7 kaarten heb kunnen maken! De eerste is voor mijn collega die moeder is geworden van Roos.



Het uiltje vind ik zo leuk! de tekst 'Joehoe' heb ik geborduurd.



Een lief nostalgisch plaatje heeft verder niet veel nodig....



De klosjes vind ik ook geweldig, ik heb ze met oud maasgaren omwikkeld en een randje geborduurd.



Dit is het pakket wat ik kreeg van Petra, klik op haar blog voor kaarten die ze maakte van mijn pakket.



En dan nog 3 kaarten met het washitape. Ik heb geloof ik een beetje haat-liefde verhouding met dat spul. Ik vind het er prachtig uitzien op de rol, maar als ik het dan vervolgens moet gaan gebruiken, weet ik het niet zo goed meer ;) 

De katjes zijn gestanst, stempel erbij, borduurtje en klaar...



Een gestanst vogeltje, stempeltje en borduurtje...



En deze laatste heb ik vet gelift van deze ;)



Dit is mijn pakket voor Petra, ik heb 'm dubbel gemaakt zodat ik er zelf ook mee aan de slag kan. De vogeltjes zijn 'printable' en vind je hier


Reacties

  1. Sew be it springt er helemaal uit voor mij. maar verder zijn ze allemaal prachtig en wat een boel tegelijk, had je opdrachten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zeg en wat een perfecte kaarten leuk pakket heb je gekregen en ook opgestuurd ben benieuwd wat je met jouw pakket gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW margot, wat zijn ze leuk!!! die met de poezen en washi tape vind ik o lief! en die met het uiltje ook, maar ze zijn allemaal super. en wat een prachtig pakket kreeg je.

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je prachtige kaarten gemaakt
    En wat een leuk pakket heb je gekregen

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk!!
    Hoe creatief die kaart met die kleine klosjes. Erg origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi mooi mooi...
    wat ben ik wederom jaloers van je talent ;)
    prachtig
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi pakket heb je gekregen, super mooie kaartjes heb je ermee gemaakt.
    Om op jou vraag terug te komen: de bladeren zijn vers van de boom, na het beschrijven heb ik er een laagje vernis overheen gespoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een superleuke kaartjes heb je weer gemaakt! Geweldig.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw die zijn super gaaf vooral die met de klosjs....super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf zeg! Jouw eenvoud, maar de o zo sprekende kaartjes vind ik altijd weer knap! Ik zou hier wel een beetje van willen, hoor. Ik ben uren bezig en jij maakt gewoon zeven kaartjes en allemaal anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt een prachtig pakketje gekregen en je hebt er ook weer prachtige kaartjes gemaakt. Zeven zo verschillende kaarten uit een pakketje, helemaal super

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een kaartenverzameling om stil van te worden...zo gaaf allemaal! Je hebt echt een geweldige stijl Margot. Fijn weekend! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee Margot. Grappig dat ik dit nog niet had gezien toen ik vanmiddag zei dat ik een leuk pakketje voor je zou maken voor ons weekend ;0) Heel grappig.
    Super kaartjes heb je gemaakt. Die met de klosjes is inderdaad heel gaaf.Maar ook de uil vind ik geweldig. En je Washi kaartjes zijn super. Als je ze op wit stanst komen de kleuren erg mooi tot zijn recht.

    Juweeltjes weer allemaal.

    groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Margot!! Stuk voor stuk plaatjes. Prachtig papier. Mooi stikwerk. Ontzettend veel details .... ik bleef kijken. Zo een eenvoud, maar werkelijk heel mooi gemaakt. Ik vind dat houtnerf papier ook helemaal tof. En dat bloemetjes papier .... heeft een heel hoog "hebheb" gehalte. Ik vind je stijl echt heel mooi, ik probeer het ook altijd weer eenvoudig te houden, maar om de een af andere reden lukt het me niet altijd. En de washi-tape kaarten (vooral die met de fiets), HELEMAAL LEUK. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Margot wat een moois allemaal! Ik heb hier inspiratie opgedaan voor mijn volgend kaartje ;) Dank je wel!
    Het allermooist vind ik het uilkaartje! Wil je mij misschien verklappen of dit een stempel is? Hij is zo gaaf

    Groetjes, Angèle!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superkaartjes weer! Hoe heb jij die fiets zo mooi op het washi-tape gekregen? Ik kreeg mijn stempels er maar niet netjes op gestempeld, dus heb er uiteindelijk maar boven gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een prachtige kaarten allemaal en dat uiltje die is echt super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben helemaal onder de indruk want wat heb je er kunstwerkjes mee gemaakt! Geweldig leuk Margot. (En grappig om te zien dat mijn washi tape truc is gelukt. Pech voor jou dat je er nu mee aan de slag "moest" maar met deze resultaten heb je daar vast niet wakker van gelegen!) Volgende keer maar weer ;-)

    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke serie kaarten! Maar die met die joehoe springt er wel uit, wat een gaaf kaartje! Súper!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen