Tell your story with pictures.


Irene (geen blog) en ik hebben op het scrapweekend een kaartkitje voor elkaar gemaakt. Ik kreeg o.a. leuk grijs sterretjes-papier maar de achterkant was interessanter: pasfoto's van vreemden. 

Ik heb er een paar uitgeknipt, deze versierd met een houten lijstje en een camera (met dank aan Astrid). Wat patchwork en een randpons (van Yvon) maken deze kaart af! 

Dat vind ik het leukste van zo'n weekend met alleen maar scrapsters: spullen lenen/gebruiken van elkaar ;)

Tot morgen!

Reacties

  1. Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt.
    Ik vind het altijd zo leuk hoe jij alles gebruikt (ook van een ander :-)) en op zo een leuke manier. Daar krijg ik weer een hoop inspiratie van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart heb je gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb jij een topweekend gehad, ook qua productie! Ik zie zoveel leuks! Vind die vliegtuigjes ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje. Het patchwork ziet er ook erg mooi uit!
    En zo'n weekend is inderdaad heerlijk; lekker scrappen en beppen...
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk Margot. Heel apart dat je nou juist het papier gebruikte dat mij zo moeilijk leek. ;0)

    groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margot, dank je wel voor je compliment. Ik heb eens lekker rond gekeken op jou blog en wat een prachtige kaarten maak jij! De blinde scrap vind ik ook geweldig, ik had er nog nooit van gehoort maar wat is dat leuk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook helemaal super. Leuk dat je zoveel spulletjes hebt kunnen gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen