DD 2012 {1}


Startpagina van mijn DD met als subtitel: 'color outside the lines', soms subtiel, soms wat uitbundiger.


Ik maak gebruik van het workshoppakket van Scrapdelight, een album, met page-protectors en papier, maar uiteindelijk komt het meeste uit mijn restjesbak, ik gooi alles door elkaar en maak er een bont album van!


De eerste week zat ik in de nachtdienst...


Wel iedere dag een foto gemaakt en wat notities, maar ze pas later uitgewerkt.


Uiteindelijk pas 16-12 een goede start gemaakt met mijn DD en meteen de eerste 13 dagen verwerkt :D


Ik denk bewust niet te lang na over een pagina, Clean & Simple met veel kleur!

Reacties

  1. soms zijn foto's genoeg. en is niet veel text nodig. Leuk zo'n dd

    veel plezier deze maand met het verwerken van alles

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd leuk om te zien bij anderen, maar zo'n DD is niks voor mij. Gaaf is wat je tot nu toe gedaan hebt voor dat van jou, Margot. Helemaal jouw stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zo leuk, zo'n DD! Maar die van jou is echt te gek! Prachtig gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superdepuper! Ik ben er weg van. Helemaal leuk. groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ontzettend leuk Margot helemaal in jouw stijl gaaf hoor en knap dat je dit doet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten