hb2U {& to-do-list)


Mijn goede voornemen dit jaar is om eerst wat projecten af te maken voor ik aan wat nieuws begin... Vanwege een creatief dipje heb ik echter nog niets gedaan, tot gisteren. Deze kaart gemaakt (vet gelift ;) naar een voorbeeld op het ScrapAngels forum) 

Maar goed, wat wil ik afronden de komende tijd en/of dit jaar:

*vestje voor mijn nichtje (anders past ze het niet meer)
*muts voor mijn lief (daar wacht hij al jaren op)
*de bambi-merklap (al jaren mee bezig)
*gehaakte kaft DD 2012
*gehaakte mini-teckel (omdat we zo graag een hond willen)

en dan ligt er ook nog mooie groene wol te wachten voor mijzelf...

Reacties

  1. Wat goed van je Margot, dat je projecten gaat afronden! Probeer ik ook te doen: eerst Jack the Ripple afmaken voordat ik aan wat nieuws mag beginnen (het kriebelt!), is wel een goede motivatie hoor! CU tomorrow!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele lijst. Wel fijn als je idd dingen af kunt maken. Geeft ruimte in je hoofd.
    groetjes en succes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en ik ben benieuwd waneer we de dingen van je lijstje kunnen bewonderen!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk kaartje heb je er van gemaakt.
    En ook ik ben benieuwd naar je leuke projecten die je "moet" afmaken.
    Als ik daar aan ga beginnen ben ik nooit meer aan het scrappen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi,hi, goed van je Margot ik moet m'n PL nog afmaken hoop dat het gaat lukken want ik wil liefst met de nieuwe beginnen maar oke.
    Leuk kaartje en ik ben benieuwd naar je projectjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar! Bij mij blijven soms ook dingen liggen. Je kaart is super gaaf!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het begin is er, super leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kaart toch weer, blijf er van genieten van je stijl!

    Groetejs

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke kaart!! En succes met je to-do lijstje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje, leuke schets en lekkere frisse kleurtjes, succes met je opdracht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje is dit! Succes met je lijst, erg dapper van je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, dat is een herkenbaar probleem waar we allemaal van tijd tot tijd mee kampen toch. En de ervaring leert dat als je een ding afstreept er twee nieuwe bij komen haha. Daarom is onze hobby zo geweldig, papier is geduldig. Nou, deze kaart heb je weer prachtig in elkaar gezet, hij is helemaal af. Ik vind hem heel erg leuk en vrolijk. Succes met je lijstje! Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen