Pagina's

donderdag 28 februari 2013

Have a nice day!


Ik maak niet vaak iets met 1 papierlijn, vaak mix ik van alles door elkaar. Dit is een uitzondering, heb een nieuw papierblokje van Authentique: Renew. Veel blauwtinten en geel/wit/zwart. 

Op het forum van de Scrapangels vond ik deze leuke sketch en heb er letterlijk een eigen draai aan gegeven ;)  


Morgen is het 1 maart. Als ik wakker ben, ergens in de middag want ik heb nachtdienst, maak ik de winnaar bekend van mijn wegggevertje
Dus je kunt nog meedoen! 

8 opmerkingen:

  1. Hoi Margot,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch..super..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een leuk idee voor die stans. Ik heb de variant met de gewone boompjes. Mmm ik denk dat ik dit idee ga liften hoor! Ik zet hem alvast op mijn Pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow gaaf Margot zowel je kaartje als de sketch als het papier ga eens even op zoek naar dat papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart Margot. Leuke kleuren combi ook dat zwart blauw geel. groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Margot,
    Deze stans staat hoog op mijn wensenlijst. Dat mag, ik ben bijna jarig, hihi (-;
    Leuke kaart! Momenteel vind ik geel ook leuk om mee te werken. In combinatie met grijs is het favoriet. Maar de kleurenmix van jou vind ik ook mooi!
    Groetjes en werk ze vannacht.
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beauty weer Margot! Volgens mij is je bestelling gearriveerd ;)
    De wolkjes staan op mijn favo lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...