Joris


Voor het eerst met haaknaald 2,5 aan de slag gegaan, ik ben denk ik toch meer een type voor haaknaald 4 of groter, maar het is gelukt!

Hij komt uit het boekje minihondjes en -katjes haken.
Fijn om weer een hond in huis te hebben en de katten zijn ook blij met dit exemplaar ;)

*vestje voor mijn nichtje (anders past ze het niet meer)
*muts voor mijn lief (daar wacht hij al jaren op)
*de bambi-merklap (al jaren mee bezig)
*gehaakte kaft DD 2012
*gehaakte mini-teckel (omdat we zo graag een hond willen)




Reacties

  1. Geweldig! Een hond in huis die niets kost en ook niet naar buiten hoeft terwijl het sneeuwt en ijzelt :-)
    Ik vind amigurumi's toch echt het mooist worden met een 2,5 hoor, dus well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk, ik vind hem schattig! Krijg ik ook weer zin om iets te gaan haken als ik dit zo zie haha. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margot,
    Zeer goed gedaan..een lief exemplaar hoor!
    Grtjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, leuk, daar is hij dan, Takkie - oh nee, JORIS (-:

    Knap voor het eerst met 2.5. Ik haak op dit moment met 2.0. Is goed te doen met haakkatoen. Ooit ga ik van Zpagetti een mandje haken. De maat naald zal wel moeten wennen dan?

    Groetjes, Judith

    PS: is de muts voor je lief al klaar of wordt dat je volgende project?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje, die Joris!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooooh hij is LIEF!!!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje is het geworden!! hebben jullie nu toch je hond.. hopelijk vallen de katten hem niet aan ;) xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh, daar val ik echt voor! Hij is schattig!!!
    Ik heb een echte, ruwharige teckel, Sam van 13 jaar oud. Zo ' n lieve honden zijn het, beetje eigenwijs, geweldig!!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja weer iets van je lijstje gestreept en wat is hij cute zeg zo'n hondje zou ik ook wel willen hebben hoef je tenminste niet uit te laten terwijl het buiten giet........

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk!! Ik hoop niet dat je met je opmerking van de katten bedoelt dat ze ermee aan de haal gaan, dat zou zonde zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O war super schattig!! Mooi gemaakt ze....dat staat ook nog op mijn verlanglijstje 'leren haken'

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten