Pagina's

donderdag 7 februari 2013

Vestje voor Fenna


Sinds ik heb geleerd hoe te haken, kriebelt het ook weer om te breien. Dat heb ik jaren niet gedaan. En ik vind het eigenlijk haast nog leuker dan haken ;)

Met paars gemeleerde wol dit korte overslagvestje gemaakt, mooi knoopje erop en klaar! 

En zo'n smoeltje verdient toch een vestje van tante? 


En ik kan iets afstrepen van mijn to-do-lijstje:


*vestje voor mijn nichtje (anders past ze het niet meer)
*muts voor mijn lief (daar wacht hij al jaren op)
*de bambi-merklap (al jaren mee bezig)
*gehaakte kaft DD 2012
*gehaakte mini-teckel (omdat we zo graag een hond willen)


12 opmerkingen:

  1. Erg leuk vestje! En lekker smoeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een droppiee!!!
    Echt super schattig, je vestje trouwens ook ;)

    Groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat knoopje maakt 'm af :-) Ennuh, je kan wel weer zien welke genen er dominant zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor zo een lief meisje maakt tante graag een vest, toch?!

    ... de teckel staat onder aan je lijstje, mag hij vier plaatsen naar boven?

    Sorry, toch eerst maar een muts voor jouw lief, anders moet hij nóg langer wachte... (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supergaaf vestje voor een allerschattigs meisje wat is ze lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een GE-WEL-DIG vestje is dit geworden!
    Zooo leuk die kleine kleertjes..
    En wateen heerlijk nichtje!
    De vitrinetafel is inderdaad van Ikea, niet meer in
    het assortiment helaas. Hij wordt slecht en anders kocht ik gewoon een neuwe,ik ben er zo aan gehecht!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n leuk smoeltje verdient zeker zo'n leuk vestje!! Mooi gemaakt hoor, daar gaat ze nog veel plezier van hebben. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief nichtje! En wat een pracht van een vestje heb je gemaakt! Ik moest wel lachen om je to do lijstje ;) jij hoeft je voorlopig niet te vervelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...