Pagina's

zaterdag 2 maart 2013

Confidential


Een stoere kaart, voor een man of voor een stoere vrouw ;) 
De uitdaging deze week op het blog van de Dutch Card Lovers is niet moeilijk, gebruik een tag op een kaart. Nu ben ik geen groot fan van tags, deze die ik nu heb gebruikt, heb ik al jaren liggen. Van 7Gypsies, bestaat dat merk nog? Dus uiteindelijk toch nog een moeilijke uitdaging voor mij, maar ik ben tevreden met het resultaat. Vind jij tags helemaal het einde, doe dan mee en maak kans op een prijs van onze sponsor.

Gisteren gaf ik iets weg aan Rosalien en ik kreeg ook iets van Vera, is dat niet leuk! Rosalien is trouwens naast DT-lid van de Dutch Card Lovers ook demonstratrice van Stampin Up! Ik doe mee met de Stamp Club en we zoeken nog enkele deelnemers, lees hier meer over hoe dat in zijn werk gaat. 

14 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje weer Margot en als het goed is is het groepje nu vol ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het weer een gave kaart hoor! Leuk met dat touw zo!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vindt hem super en stoer. :))
    En ons eerste groepje van de Stamp Club is nu vol, we openen gewoon een 2e. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geslaagde kaart! Zeker dat touw zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Je hebt de tag op een leuke manier verwerkt in de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf, de tag staat erg mooi bij het bovendeel van je kaart en kwam die toch nog lekker van pas :)
    De club gaat van start, mijn bestelling is al verzonden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Margot! Ja ik ben gek op tags en gebruik ze veel op mijn layouts. Ik vind dat jij m ook leuk gebruikt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk kaartje Margot en dat papier is ook echt heel erg leuk.
    7 Gyspies bestaat nog steeds hoor :-), hebben (althans vind ik dan ) hele leuke spullen.
    Fijne dag en veel plezier met de SU-Club en de spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart met die tag! Mooi strak en stoer! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke en stoere kaart, Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Idd lekkere stoere kaart en wat heb je dat leuk gedaan met de nietjes en dat koordje van de tag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart, en zo zie je maar wie iets bewaard, die heeft wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een stoere kaart, trouwens vind al jouw kaarten stoer hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. supergave kaart, maar ja ik heb geloof ik nog nooit een kaart gezien van jou die ik niet tof vond!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...