België - Nederland (1)


Van de hoofdweg af, het motto van mijn vriend en mij tijdens onze vakantie in Drenthe. Nu ook van toepassing op deze kaartjes en op België - Nederland. De kaartjes zijn anders dan anders, gemaakt met materialen opgestuurd uit België door Evy, een SWAP dus. Evy kreeg ook een envelop van mij. Neem een kijkje op haar blog


Ze mailde mij ook 2 sketches om de uitdaging compleet te maken. Leuk om iets te maken met spullen die je krijgt en het geeft verrassende kaartjes! De envelop was extra goed gevuld want ik kreeg er zelfs stansjes bij, waarmee ik het plaatje met de roosjes uit de Flow heb gestanst. En zo kwam het schattige stempeltje met het roosje ook eens van pas. 


Ik was meteen helemaal weg van dit papier, vooral die oude auto's zijn leuk! Ik vond nog nooit gebruikte autostempels in mijn voorraad. Dat ga ik toch vaker doen, oude stempels gebruiken, want ik heb zoveel leuke, soms nog nieuw in de verpakking...


Tot slot nog een overzichtsplaatje van de SWAP die ik kreeg, inclusief een erg leuk kaartje! Er gaan nog meer kaartjes gemaakt worden, want materiaal genoeg!


Reacties

  1. Wauw, wat een leuke kaartjes!
    En wat een goede ideeën! Zo had ik de papiertjes zelf nooit gebruikt...
    Heel fijn om te zien dat je toch je eigen stijl blijft houden met andere materialen en een sketch die je zelf waarschijnlijk niet had gekozen! Het is helemaal geslaagd! Leuk!

    Groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 hele mooie kaartjes heb je gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie goed gevulde swap! Leuk om de mooie plaatjes van de flow op deze manier te gebruiken.
    Twee mooie kaartjes!
    Het kaartje van Eva is ook super.. Zeker zo met de tulpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes zeg! Vooral die met die autootjes is gaaf

    BeantwoordenVerwijderen

  5. leuk dat je die matrialen krijgt,en dan zo wat mooi's van maakt!
    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om met papier wat je zelf niet zelf uitgezocht hebt, toch iets te maken in je eigen stijl, want die zie ik wel terug. Een leuke swap, zo te zien en ook een mooie kaart van Evy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een leuk idee zeg en wat een mooie swap. En zoals iedereen al zegt ik zie duidelijk je stijl terug met papier wat je normaal misschien niet zo snel zou hebben gekozen. Mooi kaartje ook erbij, leuk, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die met de autootjes vind ik leuk. Volgens mij liggen die stempeltjes hier ook nog ergens. ;0)

    groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen