Hello


De nieuwe uitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers is een pittige: maak met stempels een achtergrond op je project/kaart. Stempels heb ik wel, ik ben er dol op, maar ik ben niet zo dol op inkt. Het vlekt en daar kan ik niet tegen ;)

Stempels zonder inkt dat werkt niet, dus ik heb 1 kleur en dat is zwart. Uiteindelijk was de uitdaging voor mij dus heel makkelijk want daar moest ik het dus mee doen: zwarte inkt en een heel lief stempeltje met een roosje. 

Het kaartje is ongeveer 10x10 cm en ik heb er een bijpassend envelopje bij gemaakt, dat idee vond ik bij Willy.

Hou jij wel van inkt? Doe dan mee met onze uitdaging en maak kans op een leuke prijs van de sponsor!

Reacties

  1. Hihi, één kleur! Zal maar niet zeggen hoeveel er bij mij staat ;)
    Je kaart vind ik superorigineel en die ene kleur heb je dan ook goed gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens 'n leuk en creatief kaartje, inclusief mooie enveloppe!
    Wat mij betreft mag je vaker stempelen, ziet er goed uit.
    Zie trouwens nergens 'n vlekje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was er net ook al maar toen stond je kaartje er nog niet. Ik wil even zeggen hoe tof ik h'm vind!! Erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. één kleurtje maar heel mooi gedaan.
    Schitterend kaartje hoor.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Met uil is altijd goed en ik vind alleen de zwarte inkt erg verrassend :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje hoor Margot leuk opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margot, soms maakt veel keuze hebben onze hobby alleen maar moeilijker. Je hebt een prima kaartje gepost, leuk die afgeronde hoek met stiksel. Goed idee dat bijpassende envelopje, zo vormt het een mooi setje. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen