Projecten Eline's Buitenhuis



Vandaag laat ik mijn kaarten zien die ik gemaakt heb voor het nieuwe boek van Eline: Eline's Buitenhuis. Dit zijn mijn eigen foto's dus niet zoals ze in het boek staan. De kat is geborduurd op een stukje jute. Het patroontje van de kat staat in het boek.


Ik had de 'strand' materialen tot mijn beschikking voor het thema Strandhuis. Het idee van deze kaart zat precies zo in mijn hoofd. Het hekje is gemaakt van kurk. De fiets is een al wat oudere stans van Marianne Design en met metaalfolie gestanst. De vlaggetjes zijn gemaakt van wasi-tape. 


Heel veel blauw, wit, creme, oud boekpapier, landkaarten en mooie stofjes had ik tot mijn beschikking. Het patroon van het bootje staat in het boek. De onderkant van het bootje is metaalfolie. 



Het lijstje is een nieuwe stans en ook de stempels zijn inmiddels te koop. Aan de zijkant van het cardstock 2 lijstjes uitgestanst en in het midden een derde lijstje geplaatst inclusief gestempeld zeilschip. 


Een patroon (vogeltjes) voor het Pools knipwerk, ik had er nooit van gehoord maar het is leuk, staat in het boek. De kurken rondjes zijn eigenlijk onderzetters. 


En tot slot een  boekje van luciferdoosjes met tags ertussen. In de luciferdoosjes zitten kleifiguurtjes van zeedieren.


En de voorkant bevat een jute vis met pailletjes en weer dat leuke lijstje, nu gestanst in metaalfolie. 

Voor mooiere foto's en voor de projecten van andere creatievelingen heb ik een tip: koop het boek, het is de moeite waard!!! 

Reacties

  1. Erg èrg gaaf, Margot!! Daar mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je speciaal voor het boek Eline's buitenhuis deze mooie projectjes hebt mogen maken. Veel verschillende dingen. Zien er erg leuk uit.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je er niet bij was, afgelopen zondagmiddag! Je hebt van die leuke kaarten gemaakt voor het boek, super! groetjes,

    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Margot wat super dat je hebt meegewerkt aan Eline`s buitenhuis. En wat een leuke dingen heb je gemaakt, dat geborduurde poesje is wel erg lief.
    En wat een leuke matrialen om mee te werken. Helemaal geweldig allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zeg!!
    Ga vanmiddag in het boek neuzen :D
    kan niet wachten om je creaties nog een keer zien!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In één woord super!Wat gaaf en zo leuk dat strandthema.

    groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creaties zeg en leuk materiaalgebruik! Je mag er trots op zijn hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow...wat een geweldig serie creatieve projectjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow alles supergaaf Margot had ook niet anders verwacht leuk, leuk en allemaal zo verschillend en mooi al die aparte materialen. Iets waar je enorm trots op kunt zijn hoor..........

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt en wat leuk ook dat je allemaal zulke verschillende materialen hebt gebruikt. Echt superleuk.
    Ben nu wel heel benieuwd naar het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Top, je hebt prachtige creaties gemaakt! Je kunt trots zijn. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb je ook gemist zondag! Had je zo graag eens in het echt ontmoet! Je kaarten en andere projectjes zijn prachtig! Je hebt zo'n geweldige eigen stijl. Ik ben fan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een geweldige dingen, WOW en het is ook een leuk thema, stand..
    Ben benieuwd naar het boek, binnen kort er is eentje inspieken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie creaties!
    Ik heb het boek gekocht en ga er zeker te weten wat uit maken!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt zo een herkenbare eigen stijl, heel erg leuk! oals ik eerder al zei: al bladerend door het boek kan je zo jouw kaarten aanwijzen. Leuk dat je zoveel verscende projecten hebt gemaakt. Super gaaf dat je hebt mogen meewerken aan het boek en dat je nu eindelijk je projecten kunt laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat leuk allemaal, ik zou er echt geen kunnen kiezen welke ik het leukst vind... Super! En stoer dat je in dat blad staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow wat een gave serie! heb zelf ook het papier gekocht, dus binnenkort eens mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb het boek al gekocht, en idd met het bladeren door het boek haal je jouw projecten er precies uit :D Goed gedaan wijffie, je mag trots zijn op je werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Toen ik de eerste foto in mijn blogrol zag (nog voor ik de tekst las) dacht ik al een Eline katje te herkennen (-: Dat is dus ook zo. Wat heb je super gave projecten bedacht en gemaakt!!! Jute, kurk, stofjes, lucifersdoosjes... je moet er maar opkomen. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook mijn complimenten Margot! Erg gaaf en met veel zorg bedacht en gemaakt! Om trots op te zijn!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super! Prachtige creaties! Daar mag je super trots op zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldige kaartjes!! Stuk voor stuk prachtig!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jammer dat ik je afgelopen zondag niet heb kunnen ontmoeten. Je werk is prachtig, mijn favoririet de kurken rondjes met de vogels! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je weet vast al dat ik een FAN ben van jouw stijl ;-) SUPER mooie dingen heb je gemaakt voor het boek, echt zo origineel, helemaal Margot! En dan nu genieten van het boek, met jouw spullen erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een onwijs leuke kaartje heb je gemaakt! Ik ga het boek vast en zeker kopen.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt gave kaarten. Ik houd sowieso heel erg van de maritiem stijl, zo lekker stoer. Ik ben helemaal verliefd op de kaart met dat schattige bootje. De kurken onderzetters zijn echt een vondst!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Margot wat een prachtige kaarten.
    Ik wacht met smart op mijn boek heb m besteld.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Margot, wat een geweldig mooie dingen ... ALLEMAAL! Nu word ik wel heel nieuwsgierig naar Eline haar nieuwste boek ;-) Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jeetje wat een productie en leuke kaarten zeg!!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen