Fijne Vaderdag!


Patchwork is niet meer alleen voor op bed, je kunt het overal toepassen, aan de muur of in ons geval op een kaart!
Zoek je mooiste papiertjes bij elkaar en maak een leuke combinatie, qua kleur en uitvoering ben je vrij! 

Mijn vader was vroeger chrysantenkweker, dus die mooie stempel van SU komt goed van pas.  Het kaartje verder eenvoudig gehouden met een lintje en wat patchwork. Ik vind hem een beetje saai, maar ach....mijn vader zal er best blij mee zijn! 

Dit is de uitdaging de komende twee weken op het blog van de Dutch Card Lovers. Omdat we 4 jaar bestaan zijn er maar liefst drie sponsors en dus drie prijzen te verdelen, doe mee! 


Reacties

  1. Ik vind hem mooi, het is een kaart voor een man en dan is dat sobere prima! Mooi en toepasselijk zijn de stempels erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima hoor als mannenkaart! Leuk om het patchwork met hexagons te doen en je uitstekende tabje is ook leuk. Meestal snap ik bloemen op mannenkaarten niet zo, maar bij jouw kaart is hij heel toepasselijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind h'm zeker mooi, maar misschien het zwart op de hexagons terug laten komen, d.m.v stiksteekje ofzo, misschien net even dat wat je mist?
    Verder mis ik niets hoor. Prachtige stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt. Ik twijfel ook al lang over deze set. De bloem vind ik heel mooi, maar die teksten die erbij zijn ga ik denk niet gebruiken. Mijn vader was ook chrysantenkweker en daarna mijn broer :) tot ze plaats moesten maken voor bedrijven terrein en woningen.

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind saai niet het goede woord hoor...
    Vind het een prachtige kaart..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind saai niet het goede woord hoor...
    Vind het een prachtige kaart..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niks saais aan hoor!
    Vind ik dan ;)
    vind em heel stijlvol en zeker geschikt voor mannen!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten