Pagina's

woensdag 19 juni 2013

When the cat's away...


Janneke gaf op het forum van de Scrapangels een omschrijving voor een kaart (de blinde scrapkaart). Ergens ging ik de mist in, maar ik vind 'm toch wel goed gelukt ;) 

 Neem een enkele kaart van 20 x 9 cm.  
Die plak je later op een dubbele kaart van 21 x 10 cm (met de vouw boven).   
Op de enkele kaart plak je aan de rechterkant (ongeveer 3 cm uit de kant) 
een Doily die je een aan de bovenkant iets hebt omgeslagen. 

 Daarop plak je twee strookjes design papier in de fishtail vorm 
van ongeveer 2,5 cm breed en ongeveer 4 cm lang. 
 Dan plak je een rondje, ovaal of andere leuke vorm op de doily 
en een klein stukje over de fishtails heen. 
Daarop drapeer je een stuk twine die je onder een rondje 
van ongeveer 4,5 cm ziet uitkomen. 
Op dit rondje plak je een vlinder, bloementje of iets 
wat jij leuk vind op je kaart. 
 In de linker onder hoek stempel je een tekst. 

 Versier de kaart met kleine pareltjes, bling of spetters inkt. 
 De enkele kaart plak je op de dubbele en klaar is je kaartje.

8 opmerkingen:

  1. Zo leuk die kattenkaarten! Ik heb even de beschrijving gelezen, het is wel een afwijkende maat kaart of ben ik mis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi !!!
    en geen mist gezien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super Margot en ach het is maar net hoe je de kaart interpreteerd toch hij is leuk en dat is het belangrijkste.
    Die stempel is too cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Margot! En om nog even op je vraag terug te komen... Die groene blokjes dat is een mask ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En weer heb je dat über schattige poezen stempeltje gebruikt!!
    Erg leuke kaart.
    Fijn weekeinde, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart en dat poesje wat een schatje

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo clean en zo geweldig, ik snap steeds niet hoe je het voor elkaar krijgt om zoiets moois te maken.

    Margot iedereen mag meedoen met mijn candy dus ook dt leden van DCL

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem weer helemaal geweldig. jij maakt van die mooie, vrolijke "schone kaarten! ik ben fan... maar dat wist je al.

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...