Floortje


Al eerder maakte ik Gusta voor mijn nichtje die bevallen is van een dochter Floortje. Ik had ook nog zin om wat te borduren, kruissteekjes! Dus een klein merklapje gemaakt. Het patroon komt uit het boekje Stitch by Stitch van Petra Hoeksema (bypetra)

Toen nog op het laatste moment (gisteren, vandaag gaan we op kraamvisite) op zoek naar een borduurring. Langs 3 fornituurzaken gefietst en pas bij de 3e was het raak. En wat zijn sommige zaken oudbollig en duf zeg, pfffffffff. De volgende keer koop ik zoiets dus weer (op tijd) online.  

Reacties

  1. Mooi! Daarom moest ik bij die SU stempel aan jou denken ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk en mooi gedaan joh!
    En wat een lieve kleurtjes.

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Een leuk en origineel kraamcadeau! Enne... online zijn die ringen nog veel goedkoper ook ;-)

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig, lief kadootje en heel mooi geborduurd hoor! Haha, ik zie je al gaan op Miss Grace, een koortsachtige tocht op zoek naar een borduurring... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lang leve het online shoppen!
    Leuk borduurtje!
    GroetjesmSjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen