Pagina's

donderdag 26 september 2013

Eline's Huis Agenda 2014


De nieuwe Eline's Huis Agenda 2014 van Eline Pellinkhof is inmiddels te koop. Mocht je nog een agenda nodig hebben, misschien is deze dan iets voor jou? Een vierkante stevige agenda met een spiraalrug en een knalroze elastiek.


Extra leuk natuurlijk, dat ik ook een pagina vul met mijn creaties, in dit geval een aantal labels, waarvan sommige materialen ook in de agenda zijn toegevoegd.


Ook op andere pagina's kun je mijn creaties terugvinden. Dit kaartje maakte ik eerder voor het boek Eline's Buitenhuis. Maar ook collega-creatievelingen hebben meegewerkt aan deze agenda die vol staat met inspiratie!


Elke week een leuk plaatje, patroontje of projectje om zelf te maken. 


Deze sticker-labels vind je achterin, samen met ansichtkaarten, een envelop om te vullen met persoonlijke spulletjes en knipvellen. 


Leuke poolse knipwerk vogeltjes om te gebruiken op een kaart of een label, net als ik gedaan heb. 


Een label in de vorm van een vogelhuisje met een kurken vogeltje. 


Vlaggetjes zijn altijd feestelijk!


Een rond label van kurk. 


De lovebirds zijn verbonden met een stoffen hartje.


Tot slot nog een met wat borduurwerk. 

De volledige werkwijze van deze labels vind je terug in de agenda. Deze is te koop bij de boekhandel, Bol.com of nog leuker: ByPetra. Mocht je de agenda al hebben; in het jaaroverzicht van 2014 zit een foutje, de weeknummers kloppen niet. Op het blog van Eline Pellinkhof vind je een link om een nieuw jaaroverzicht te kunnen printen. 

8 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit hoor en zo leuk om je eigen werk erin terug te zien, toppie hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben ook heel erg blij met deze agenda! Hij is weer leuheuk! Jouw labels zijn zeer inspirerend!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij moet het echt een heel gaaf gevoel zijn om je eigen werk in een agenda terug te zien! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg en hoe speciaal om je eigen werk terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi werk heb je gemaakt voor de agenda! Erg leuk hoe je de labels hebt gemaakt, dit moet zeker een feestje zijn geweest, met die leuke matrialen aan de slag te gaan. Daar mag je trots op zijn! Fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn zusje zag m van t weekend in de boekhandel liggen en riep 'oooh dat is echt iets voor jou zo schattig!' Nou heb ik al een agenda, maar anders...!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk die labels,daar zou je alleen al die agenda voor kopen!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf zeg! Ik ben al tijden fan van jouw werk. Geweldig dat anderen dat ook zien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...