Tweet Tweet! &vakantieplezier


Dit superschattige vogeltje uit het boekje 'Amigurumi Forrest & Friends', haakte ik in opdracht. Wat een heerlijke creatieve vakantie heb ik achter de rug, nog een paar dagen genieten en dan vrijdag weer de nachtdienst in.........


Een heerlijke creatieve wandelweek in Ermelo met Bailey en Suzanne. Die voornamelijk bestond uit kringloopwinkelen, lekker eten en niet snoepen, wandelen over de heide, appelvinken spotten en (wild)haken! 


Banjer


Dopey


Ghandi

Vervolgens paste ik op deze 3 schatten en twee vlaamse reuzen (maar die kreeg ik niet fatsoenlijk op de foto) in Middelburg. 


Een dagje Nijmegen.


En een avondje Jersey Boys, een aanrader trouwens! 


Reacties

  1. Het ziet er naar uit dat je een leuke vakantie achter de rug hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow gave vakantie heb je gehad en dat vogeltje is too cute. Heb je nog aan de uiltjes gedacht?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat een heerlijke, lange vakantie was dat zeg! Ik ben alweer vergeten dat ik ooit vakantie gehad heb, maar bij het zien van de foto's komen de herinneringen weer boven hoor! En ja, die appelvinken, prachtige beesten! Jouw vogeltje lijkt wel wat op een appelvinkje! Sterkte weer met de nachtdiensten als het zover is, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nederland is ook een héérlijk land!
    Leuk haak werk Margot,
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave foto´s en heerlijk genoten ook tijdens je vakantie...enuhhh je vogeltje is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief vogeltje heb je gehaakt en leuke impressie van je vakantie heerlijk !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen