Pagina's

zondag 20 oktober 2013

Cards & Wishes {1}


Cards & Wishes kennen jullie wel toch? Zo niet dan zou ik er zeker eens een kijkje nemen. Erg leuke kaartkitjes en andere embellishments voor op een kaart of LO. 

Ik mocht van Ingrid een paar voorbeeldkaartjes maken met die te gekke Resin bloemetjes. Dit is het eerste kaartje. Ik vond de bloemetjes erg mooi in combinatie met het papier van Eline's Huis en Marianne Design. De meubelstempels zijn ook van Eline's Huis. Verder heb ik het eenvoudig gehouden, de bloemetjes stelen de show! 


15 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan deze kaart, met dat tafereeltje zo. Staat mooi met de 'echte' bloemetjes er op. Leuke papiertjes ook, super!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt. Het papier komt goed tot zijn recht. Prachtig tafereelte. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd...
    die stoel, geweldig....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel mooi voorbeeld geworden! Originele kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldige kaart en cards & wishes is ook een enorme leuke webwinkel!
    leuk dat je dit mocht maken zeg!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn die bloemetjes leuk! Leuk kaartje heb je ermee gemaakt.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je met Ingrid's spulletjes aan de slag mocht gaan. Je inspiratiekaart is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk weer. Geinige stempels die stoel en tafel!
    Jij vroeg naar het papier van een kaartje op mijn blog, dat is gemaakt met een papierblok van de Action. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke voorbeelden heb je gemaakt!! Je vroeg hoe ik ze heb vastgeplakt.. Ik gebruik Glue-dots, van die kleine lijmrondjes, maar dub.tape werkt hetzelfde!!
    Groetjes! Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...