Warme nek...


...voor Marilyn. Maar helaas moet ze deze warme col afstaan, want het is een verjaardagscadeautje voor mijn schoonzus. Gehaakt met nld. 10 en Lana Grossa Olympa. Prachtige bollen met een mooi kleurverloop, te koop bij Knotten in Delft. In 5 uur tijd had ik 'm af. De steek is erg gemakkelijk en komt met name met dik garen goed tot zijn recht. Een duidelijk uitleg van de steek en een leuk videofilmpje staan op Lindevrouw's Web


...en laat ik nog wat bollen over hebben.......... 
dus ik geef er mezelf ook 1 cadeau ;) 

Reacties

  1. Wat een geweldige col is dit zeg! Ik zoek een leuk patroon, want ik wil er zelf ook nog eentje maken. Al denk ik dat ik er geen tijd voor heb. Heb weer veel te veel ideetjes...

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad erg leuk! Je ziet steeds vaker haakprojecten voorbij komen op FB of Blogger, het is weer helemaal in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. in 5 uur o.O wow...
    Ik ben al een hele week met een omslagdoek bezig, nu laatste bol nr 4 en dan afwerken...

    Mooi kleurtje dit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aan dit project durf ik mezelf wel te wagen... leuk! ik ga gauw eens kijken bij dat patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige col heb je gehaakt.echt super mooi en de kleur is prachtig.En dat in 5 uur petje af knap gedaan.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar zal ze blij mee zijn! Mooie kleur en een hele mooie steek! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schoon schoonzus zal deze winter geen kou vatten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige col en mooi garen en mooie kleuren

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een geweldige col, is dit op zo`n moment zou ik willen dat ik zou kunnen halen en breien, kan beide niet, helaas. de fijne motoriek bezit ik niet meer, sniksnik.

    Liefs yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wil best zoiets voor je haken, Yvon! Laat me maar weten....

      Verwijderen

Een reactie posten