Wintergroetjes (scrapweekend #4)


Allereerst, trouwe bogvolgers, bedankt voor jullie leuke reakties. Speciale dank voor Miranda, kijk maar op haar blog!

Dit kaartje kwam op een bijzondere manier tot stand. Loes (zonder blog) gaf mij de uitdaging om een stans van haar te gebruiken. Een hele bruikbare stans, want je krijgt een mooi afgerond rechthoekje met een gaatjesrand rondom. Deze heb ik bestempeld met de sneeuwpop, boom en konijn van TechnicTuesday. Miranda (met blog) ontwierp met datzelfde stempelafdrukje een kaart die ik dan vervolgens weer gelift heb. Dat inspireerde Loes weer om mijn kaartje te liften. Snappen jullie het nog? ;) Oja, de tekst wintergroetjes heb ik dan weer geleend van Miranda. Thanks meiden voor alle inspiratie!

Reacties

  1. wat een prachtige stijlvolle kaart....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave stans zo met die gaatjes, super leuke kaart heb je er mee gemaakt. En elkaar inspireren met elkaars kaarten is leuk én handig. Gek mens, jij inspireerde mij, dan ga je mij toch niet bedanken haha! Wel lief, dus bedankt voor je leuke tekst en linkje! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks heerlijker om elkaar te inspireren... Mooie kaart! Enne, nu inspireer je mij weer om deze stempel ´ns te gaan gebruiken... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o deze vind ik ook geweldig!
    Heel leuk kaartje zo!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stijlvol kaartje! Prachtig weer!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En zo inspireren we elkaar weer, leuk kaartje zeg, ook een mooie stempel heb je gebruikt, fijn weekend, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk als je zo inspiratie krijgt, gezellig!
    Mooie kaart, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ha...ja ik geloof het wel :) super leuk om elkaar zo uit te dagen en met een geweldig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oef, ook al zo mooi. Prachtig hoe je het papier hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is super! En de tekst wintergroetjes blijf ik zooo leuk vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten