Babydekentje


Voor mijn kersverse nichtje een babydekentje gehaakt met een bijpassend knuffeltje die ik al eens eerder haakte. Het dekentje is vierkant en bestaat uit gekleurde driehoeken, die ik met wit garen aan elkaaar verbonden heb. 

Een stoere, kleurige deken met kleine schoonheidsfoutjes, maar uiteindelijk ben ik er toch wel blij mee! Mocht ik ooit nog eens zoiets gaan haken, dan pak ik het wel anders aan, ik heb er van geleerd ;) 


Het dekentje en het knuffeltje zijn gehaakt met Drops Paris en haaknaald 4. Niet heel fijn garen om mee te haken, het splijt snel, maar de kleuren zijn erg mooi. 

Reacties

  1. Mooi! En ach, foutjes mogen, is het in ieder geval zichtbaar dat het handwerk is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij vinden het maar al te knap hoor, al die mooie haakwerkjes! Jouw projectje is ook echt super zeg :) hele mooie kleurtjes! Lief dat je dit gemaakt hebt voor je lieve kleine nichtje!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te gek! Die konijntjes blijven enig!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de Drops Paris garen nog niet gevoeld, maar het ziet er lekker zacht uit. Mooi cadeautje voor je nichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat dat mooi bij elkaar! Echt een superleuk cadeau.
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk geheel, mooi cadeautje! Ik ben ook aan het haken geslagen, een colsjaal, ben benieuwd.... ben geen ster in haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en ja je blijft toch leren hoor, ik heb ook al een paar verborgen foutjes in mijn deken, ach wat, het is handwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief en mooi cadeau voor je nichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf geworden en oom via deze wdg gefeliciteerd tanre Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een geweldige knuffel, wou dat ik ook kon haken :)
    En je DD ziet er ook super uit!

    Groetjes Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je felicitaties! Oh... al die stomme leeftijdsgrenzen zijn erg. En dan zit ik nu al moeilijk te doen om het bereiken van de 27... dan moet de 30 nog komen. Ieeeeks!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw mooi gedaan en wat een lief kroeltje ook

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten