December Daily: 1 t/m 10












Reacties

  1. Wat gaaf gedaan en ik ben verliefd op het lettertype wat je gebruikt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Leuk alle rechte vs schuine lijnen in je LO en foto's. Je cijfers en teksbalkjes zijn ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi is dit geworden Margot, ik vind dat schuine ook erg speels, en inderdaad het lettertype is ook erg leuk. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig geheel zo, lekker rustig, gaaf lettertype. En je in het nieuws elke dag is ook een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Leuke stijl, niet zo kerstig en een mooie eenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit gaaf zeg! Ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee Margot en alles past mooi bij elkaar.
    Leuk om later terug te lezen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik lees het vaak, een decemberdaily. Als ik jouw pagina's zie, dan heb ik toch direct zin om ook eens mee te doen. Dit jaar misschien?

    Leuk hoe je de teksten hebt vastgezet (gaaf lettertype trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Flink gewerkt Margot !
    Gezond en gelukkig 2014 gewenst !
    ...en ook veel inspiratie..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw ziet er super uit echt een geheel
    Ben benieuwd naar de rest

    Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd mooi, jouw December Daily! Ik zou er bijna van gaan scrappen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig weer margot! de poezen stelen natuurlijk de show!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan me alleen maar bij mijn voorgangsters aansluiten.
    Leuke layouts, lettertype, het vast zetten en inderdaad de kriebels krijgen om het ook te willen doen.
    Ik ben benieuwd naar de rest... :-)

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke vrolijke layouts, i love it !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, gaaf zeg! Ik blijf fan van jouw werk. Heb deze week mijn jaaroverzicht afgemaakt. Geïnspireerd op jouw DD en layouts. Binnenkort te zien op mijn blog. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten