Embrace...


...each day as it comes.

Uitdaging #201 is van start gegaan op het blog van de Dutch Card Lovers. Raap alle oude restjes papier bij elkaar en maak er en mooie nieuwe creatie van. 

Mijn restjes papier komen van deze LO, het gouden glitterpapier heb ik gebruikt in mijn December Daily en het kurken rondje zwierf ook nog ergens rond op mijn bureau. Een beetje gesmokkeld want het vogeltje en de tekst-sticker zijn nieuw....

Doen jullie ook mee? Restjes heeft iedereen, dus de uitdaging is niet moeilijk. 

Reacties

  1. Wat een super kaart, leuke uitdaging en je papier is echt prachtig. Heb ook even je december daily bewonderd...wauw wat is dat een mooi overzicht echt prachtig gedaan en hele mooie foto's, petje af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en wat een leuke nieuwe uitdaging Margot. Ik ben toevallig vandaag zelf met restjes papier in de weer geweest, toevallig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn restjes la is een ramp, puilt uit niets meer in te vinden...
    Zou er idd gewoon vaker een kaart uit moeten maken.

    Deze kaart is geweldig..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze leuk, vrolijk! Goed begin van het nieuwe jaar!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zijn jouw restjes gebruikt, zo leuk ook die vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Margot met die vogeltjes, ik vindt die rand stans ook zo gaaf. Heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen