Pagina's

zondag 19 januari 2014

Oh la la


 De nieuwe uitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers, is niet al te moeilijk: harten in de hoofdrol. De nieuwe stans van MarianneDesign is zo leuk! Die heb ik als kattenliefhebber meteen toegevoegd aan mijn verzameling stansen. Het hartje heb ik gestanst uit een stukje goudkleurig papier. De achtergrondstempel is van Memorybox.

 Doen jullie mee met deze uitdaging? De sponsor zorgt voor een leuke prijs. Je hebt de tijd tot en met vrijdag 31 januari.

12 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje Margot. Ook de stempel van MB is gaaf zeg! Die zie ik je vaker gebruiken ;)

    Fijne zondag, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Margot weer zo'n geweldig leuk kaartje zeker met die achtergrondstempel wat is die leuk zeg jij slaagt er altijd weer in om net weer iets anders te hebben dan anderen. En inderdaad die kattenstansen zijn natuurlijk op jouw lijf geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk kaartje, wat zijn die katten tof zeg!
    Fijne dag, groetjes, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi deze combi van stempel en kattenstans! Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Die stans moest natuurlijk wel bij jou belanden en wat heb je er een superleuke kaart mee gemaakt. Die stempel is erg gaaf erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg!! Die achtergrondstempel is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben helemaal verliefd op je kaartje, zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vindt je kaartje zo gaaf Margot. Ik dacht eerst dat je de katten misschien met de silli gedaan had. Die zijn idd erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig kaartje...
    Wat een super leuke stans, en die achtergrond WOW
    maakt het toch weer een echte margot voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...