Pagina's

zondag 2 maart 2014

I'm lovin' it!


De nieuwe uitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers gaat vandaag van start. We willen vlekken, spatten, spetters, kringen en/of vegen zien op je kaart. Ga lekker aan de slag met inkt, stift, verf of andere vloeistoffen. Niet echt mijn ding, terwijl ik juist diegene ben die deze uitdaging bedacht. De meeste vlekken die ik maak zijn onbedoeld, die ik dan weer probeer te verbergen. Gelukkig bestaan er stempels die vlekken nabootsen ;)

Het hondje van LawnFawn past daar goed bij en de tekst maakt 'm, helemaal af. Vlekkenstempels en tekststempel zijn overigens al wat ouder en nog nooit gebruikt. Nu dus wel ;)

Doe ook mee met deze uitdaging, de sponsor zorgt voor een leuke prijs en vanaf deze uitdaging doet de winnaar met ons mee als gast-designer bij een volgende challenge.

10 opmerkingen:

  1. Heel erg leuke kaart voor je eigen uitdaging! Gaaf hondje! Kliederen met inkt, heerlijk ;), vond dit dus een leuke challenge, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging, en wat een lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging en kaart! Die tekststempel vind ik gaaf! Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging heb je bedacht. En zeer creatief hier een eigen draai aan gegeven.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje Margot! En een super veeg onder de hond ;)

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart! Erg leuke stempel en de schaduw super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke uitdaging, Margot. En wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Van de week eens zien of het me lukt om een vlek te laten zitten op de kaart. Meestal probeer ik alle 'schoonheidsfoutjes' weer te verdoezelen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart qua kleur, en de hond vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klopt. Ik doe inderdaad mee aan de CPC! Lief kaartje trouwens! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...