Make a Wish {OA #1}



Al jaren (misschien overdreven) kijkt dit stickervel mij smekend aan, om opgeplakt te worden. Daar heb ik een uitdaging van gemaakt om een serie kaarten te maken en het hele vel daarbij leeg te maken/krijgen. Het boompje en het kantrandje had ik al eens gebruikt, maar de rest zoekt ook een plekje op een kaartje. 

Op dit kaartje plakte ik trouwens het wasbeertje. Dus die doet ook mee in deze serie :D

Het kaartje hierboven heb ik volledig gelift, zo mooi inkleuren kan ik niet, maar stickers plakken lukt me aardig ;)


Morgen weer een October Afternoon kaartje!

Reacties

  1. Wat een vrolijk, grappig kaartje! Hartstikke leuk!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margot,
    Wat een leuk kaartje!
    Je had bij mijn uilenkaart een opmerking geplaatst.. Het is een die van Leanne Creatief (geen MD;) dit keer).
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heel begrijpelijk dat dit stikkervel gebruikt wilde worden. Wat een leuke afdrukjes. En de kaarten die je hebt gemaakt zijn schattig! Sorry, dat ik de liftkaart heb gemist...
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat nou, zitten ze al jaren te smeken op geplakt te worden, en dan ga jij zo maar ineens het hele vel leeg halen!! hi hi, maar je hebt er wel een super kaartje van gemaakt. Erg leuk gedaan. Groetjes,INgrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk vel, met superstickers! Daar kunnen bij jou niets anders dan leuke kaartjes uit komen. Vind deze ook weer super.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben ik toch benieuwd naar deze serie kaarten. De eerste 2 vallen bij mij al in de smaak. Zulke leuke stickers. En ja, wat kun jij goed plakken!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi
    Altijd handig van die stickers en deze zijn ook wel heel leuk .
    Een mooi kaartje leuk al die stiksteekjes erop .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk die serie's van jou en iedere keer als ik een stickervel tegenkom in mijn voorraad moet ik aan jou denken toch ook eens gebruiken voor kaarten maar dan blijven ze weer liggen. Leuk kaartje dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke opdracht heb je jezelf gegeven. Dit is alvast een hele leuke. Ik ben benieuwd wat je nog meer bedenkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk stickervel en een goed idee om ze zo in een opdracht aan jezelf te gebruiken. En degene die ik al heb gezien zijn errug leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen